E_B84 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Sikkert et dumt spørsmål, men jeg prøver alikevel.. Har fått en mindre Lenovo bærbar pc som ikke har cd-rom og har tenkt å installere Win8 på den via minnepenn. Men jeg har bare en penn å 16GB som jeg bruker i det daglige. Kan jeg fjerne det som ligger på dnne og gjøre den bootable via Win7 USB Tool til installasjonen - og så formatere den etterpå så jeg kan bruke sticken til dokumenter på vanlig måte etterpå? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Noen som vet? Sitter klar her Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Noen som vet? Sitter klar her KORT: JA LANG: Du kan ikke formatere minnpennen før installasjonen er ferdig, men du kan muligens putte inn private filer som du trenger sammen med install filene, hvis det er slik at du skal transportere filer på samme stick SAMTIDIG med at du har gjort den bootable Endret 17. april 2013 av Karamell2 Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 KORT: JA LANG: Du kan ikke formatere minnpennen før installasjonen er ferdig, men du kan muligens putte inn private filer som du trenger sammen med install filene, hvis det er slik at du skal transportere filer på samme stick SAMTIDIG med at du har gjort den bootable Takk for svar Tenkte jeg bare la dokumenter på skrivebordet på pcen jeg skal lage denne bootable-sticken på, også formaterer jeg sticken etter installasjon på ny pc er ferdig - også hiver dokumenter over igjen. Da burde jo det funke bra? Har ikke bruk for å ha dokumenter på sticken samtidig som den er bootable.. Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Takk for svar Tenkte jeg bare la dokumenter på skrivebordet på pcen jeg skal lage denne bootable-sticken på, også formaterer jeg sticken etter installasjon på ny pc er ferdig - også hiver dokumenter over igjen. Da burde jo det funke bra? Har ikke bruk for å ha dokumenter på sticken samtidig som den er bootable.. YESS ! Det vil fungere helt topp. Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 YESS ! Det vil fungere helt topp. Det gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå