Ladort Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Er en seriøs team gamer som ønsker å prøve seg på en klan. Er svært erfaren på public servers - mine kjerneområder er tanx, heli, gunship pilot og anti-airtank. Nick: Sir Ladort (NO) Lenke til kommentar
Ladort Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hva! Ingen intresserte? Lenke til kommentar
Fiji Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg vil bli med å starte clan i dc... endelig en som vil, tjoho... Lenke til kommentar
Fiji Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 se her: #m44.no - qnet se her: http://eman.hopto.org << simpleste side ever, men grei nokk.. klanen er for flere spill, eg leder BF DC klanen....... squad.... send mail for try! Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har faktisk begynt å leke litt med tanken på litt klan spill selv. Har spillt Dc siden "day one" og spiller igrunn ikke noe annet. Men jeg har bare spillt på diverse åpne servere. I det siste har jeg spillt en del på bredbåndsbolaget sin server (mest pga bra ping) Greia er at jeg savner mere teamwork.. Altså litt klare planer for samarbeid, der alle har sine spesifikke oppgaver osv. Det er artig nok å drepe flest, ta flagg og få mange "medaljer". Men det blir liksom litt lite givende i lengden.. Jeg bemanner gjerne AAgun fra start til mål jeg, eller er ridealong på tanks for å reparere i battlefielden, men hvor mange gidder det på en åpen server liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå