Neckrick Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Hei, Jeg er 16 år gammel, og har brukt voks fra Define. Men jeg ser at Hår paste fungerer bedre, ettersom jeg leste en artikkel om noen som brukte dette... Spørsmålet er hvilken? Bør jeg kjøpe den fra define? Og bør jeg kjøpe spray I itillegg da? er det noen stor forskjell mellom paste og voks, untatt at paste varer lenger? Jeg kan bruke maks 150kr på paste. Endret 17. april 2013 av Slund Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Har hatt gode erfaringer med kms sin paste, den kan være verdt en titt. Går forresten ut fra at du har brukt den røde definen? Viss ikke, prøv den først. Grei voks til billig penge. Endret 16. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Du skal lete lenge etter noe hos en norsk frisør til den prisen. Derimot kan du finne mye bra saker til en beskjeden sum på internett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Feelunique.com Gratis frakt og billig. Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Tusen Takk Fant denne: http://www.feelunique.com/p/KMS-California-HairPlay-Molding-Paste--100ml er det nok? vil lenge vil 100ml vare? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Liker godt den der selv, herlig lukt. Umulig å si hvor lenge den vil vare, ettersom det selvsagt vil variere med hvor mye du bruker hver gang og hvor ofte du har i håret. Men burde vel klare et par-tre måneder. Endret 16. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Ja, den er for menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå