Blib Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Blib! Du har allerede vunnet en feit skjerm på sommerkonkurransen.. vær fornøyd Heh, joda, den er veldig fin den, men det er utrolig hvor mye man trenger her i verden Og duh, jeg vant pga kunnskaper og talent, så ikke kom her å si at jeg ikke fortjener mer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Blib! Du har allerede vunnet en feit skjerm på sommerkonkurransen.. vær fornøyd Heh, joda, den er veldig fin den, men det er utrolig hvor mye man trenger her i verden Og duh, jeg vant pga kunnskaper og talent, så ikke kom her å si at jeg ikke fortjener mer. Jo det gjør jeg Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 (endret) Fjernet. Endret 19. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jaja ser ikke ut som noen vant den. Kanskje eg var LITT for ærlig og fortalte om mine personlige "needs". Jaja sånn e livet. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 En av disse kan jeg tenke meg: pug arvjakob oleredv JEG76 Men hvem, kan jeg få litt hjelp ? Hva med meg da? Jeg trenger den sårt....! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva? trakk han seg!? :-? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei da ! PCèn venter på eieren sin ennå ! Men hvem då ? kom med tips ! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ok, sorry. Jeg bare mente å huske at det sto det skulle avgjøres 1.okt. Mitt forslag blir i så fall denne: Har en søster på 25år som gjorde sitt skolearbeid på en 486, 66mhz maskin med 16MB med ram. Den tok kvelden for ca et par mnd siden. Nå sitter hun uten maskin i hennes studier. Ved å donere en slik PC vil TLF nr også bli utdelt for investering i "aksjer" Poor little girl.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 detta e min 2. post i denne tråden! med dette sier jeg at jeg ikke har mast om å vinne men no kommer det! Ser at det er litt liv i leiren Denne gangen går PCèn til den mest funny søknaden Stå på ! men nå har du gått bort i fra det? min søknad synes jeg var ganske funny! vertfall kreativ! Eg har ein onkel fra lansarote som har mistet kortstokken sin, og har veldig gjerne har lyst på ein pc som ny hobby! Han liker gjerne å spille kabal, men siden kortstokkens er borte så kan han ikkje det.Han har ikkje penger til ny kortstokk, men om han hadde hatt det så kunne han ikkje kjøpt pga den lokale kortstokksmeden døde av kugalskap forrige veke.......... send PM for adresse mvh Raggi men...... nå skal jeg ikke mase mer! bare send PM for adressen du! :wink: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gi meg PC-en, slik at mormor og morfaren min kan sende mail! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva med å fikse en poll? Det er det eneste rettferdige tror eg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Beklager folkens, har vært uten nettforbindelser hele helgen (tele#or ADSL) så det så PCèn går til søsteren til arvjakob hvis det stemmer at hun går på skole og ikke har noen PC og hjelpe seg med. Send PM ! Ellers var Raggi sitt forslag litt artig men etter en totalvurdering så sorry raggi Takker Zuul for hans gave til andre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ...... jaja enda en nederlag Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 ...... jaja enda en nederlag Ps. har flere på lur... :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 :o Eller vent.... nei eg vinner aldri uansett. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ...... jaja enda en nederlag Ps. har flere på lur... :wink: Øy! Eg skulle få noke stæsj sa du SnowDOG: Du kan få ein gul repsils av meg om du klarer å sei ka farge det e på den! (Konkuransen er open for alle og svar mottas via PM) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 ...... jaja enda en nederlag Ps. har flere på lur... :wink: Øy! Eg skulle få noke stæsj sa du SnowDOG: Du kan få ein gul repsils av meg om du klarer å sei ka farge det e på den! (Konkuransen er open for alle og svar mottas via PM) Spam mannen ned Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nåh...? Hva blir det til? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå