Gå til innhold

Gratis PC gis vekk til den...


Jarmo

Anbefalte innlegg

Kunne godt ha tenkt meg lydkortet. Maskina som står på rommet, ved min HiFi, har et gammelt sånn "Mozart"-kort... (Skikkelig no-name, altså.) Det er litt sårt å ikke kunne spille MP3 der... Og ser ikke at jeg kommer til å få råd til noe nytt lydkort de nærmeste årene.

 

Har du plass til Isa kort da? Dersom du har det, så ser jeg på et Soundblaster AWE 32 kort akkurat nå. Du kan få det dersom du kan klare å skaffe drivere til det. Send meg en PM om du vil. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel eg har ett lite men irriterende problem. Eg har nå en pc som ikke er all verden men som eg sitter og surfer på og spiller på og ser på xxx filmer og bilder. Problemet er at eg liker best å ligge i sengen mens eg gjør mitt (host host) mens eg ser på skjermen men pc'n ligger altfor langt borte så det blir vanskelig å få med seg ka som egentlig skjer i filmen. Så hvis du jarmo hadde gitt den til meg ville maskinen blitt plassert rett ved siden av sengen min (btw eg har en ekstra skjerm) og da ville den bli brukt som xxx fil server men ikke bare xx også som vanlig fil server og som jukebox. Da ville eg jommen blitt glad!!

 

SERIØST! :o

Lenke til kommentar
kunne tenkt meg å få i gang en stor dc hub og en liten ftp server...

 

og siden jeg er så hysterisk morsom syns jeg at jeg skal at jeg skal at ejg skal at jeg s-s-s-s-sjak få d-d-d-den

 

Jeg vil gjerne ha den som server til web og cs.

*tenke på noe morsomt*

Du er er kul jarmo.

Du har bare seriøse innlegg.

Vis alle hadde vært som deg hadde verden blitt et bedre sted.

No mer??

 

Vel eg har ett lite men irriterende problem. Eg har nå en pc som ikke er all verden men som eg sitter og surfer på og spiller på og ser på xxx filmer og bilder. Problemet er at eg liker best å ligge i sengen mens eg gjør mitt (host host) mens eg ser på skjermen men pc'n ligger altfor langt borte så det blir vanskelig å få med seg ka som egentlig skjer i filmen. Så hvis du jarmo hadde gitt den til meg ville maskinen blitt plassert rett ved siden av sengen min (btw eg har en ekstra skjerm) og da ville den bli brukt som xxx fil server men ikke bare xx også som vanlig fil server og som jukebox. Da ville eg jommen blitt glad!!

SERIØST! :o

 

Dere HAR ivertfall pc dere! Jeg hadde blitt ubeskrivelig glad hvis jeg hadde fått den pcen. Pc er en stor del av livet mitt (særlig CS). Og å være uten det i ca en måned nå har vært helt for j**lig. Hvorfor skal det egentlig lyne? :evil:

Hadde vært evig takknemlig! :woot:

Lenke til kommentar
Dere HAR ivertfall pc dere! Jeg hadde blitt ubeskrivelig glad hvis jeg hadde fått den pcen. Pc er en stor del av livet mitt (særlig CS). Og å være uten det i ca en måned nå har vært helt for j**lig. Hvorfor skal det egentlig lyne?  :evil:

Hadde vært evig takknemlig!  :woot:

 

At CS er en stor del av livet ditt er jo grunn nok til å ikke gi deg maskinen :D

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

At CS er en stor del av livet ditt er jo grunn nok til å ikke gi deg maskinen :D

 

Sier du noe stygt om CS? Det er ikke verdens største onlinespill uten grunn... Og det er nettopp derfor pcen passer så bra, for det krever ikke så mye systemressurser for å kjøre CS. Dessuten skal den ikke bare brukes til cs, den gamle hden skal inn, og da kan jeg høre på musikksamlingen min. + grei pc til internettbruk.

Lenke til kommentar
..masse om pc..

Jeg trenger filserver. Det er mitt eneste argument. Den skal jeg sette i klesskapet mitt, skjære høl i døra til div ledninger. Åsså skal den bare stå der og putre.

 

*mumle noe om at serverdiskene trenger et hjem* :yes:

 

Dessuten føler maskina mi seg skikkelig ensom nå. Den er helt alene lissom.. Poor thing! *sukk* :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått jobb, jeg bor hjemme hos mamma og jeg tjener over 6000kr i månden. Kjøpte min andre P4 pc i forige uke siden hk'et var støvete. Jeg har ladri fått avslag på en søknad på skoleeller jobb. Alltid fått det jeg pekte på siden jeg er enebarn. Jeg har bursdag om en måned og da får jeg hus i gave. (Ja, et stort hus til å bo i) Siden jeg blir 18 får jeg også arven min på flere hundre tusen. tenkte jeg trengte en ekstra pc på do så jeg kan se på film mens jeg driter.

 

Siden jeg har det så fælt, kan jeg få pcen?

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat fått jobb, jeg bor hjemme hos mamma og jeg tjener over 6000kr i månden. Kjøpte min andre P4 pc i forige uke siden hk'et var støvete. Jeg har ladri fått avslag på en søknad på skoleeller jobb. Alltid fått det jeg pekte på siden jeg er enebarn. Jeg har bursdag om en måned og da får jeg hus i gave. (Ja, et stort hus til å bo i) Siden jeg blir 18 får jeg også arven min på flere hundre tusen. tenkte jeg trengte en ekstra pc på do så jeg kan se på film mens jeg driter.

 

Siden jeg har det så fælt, kan jeg få pcen?

 

hehe, det er DU som burde gi vekk DIN PC :yes::yes:

 

Noen som er enige?

Lenke til kommentar

Hehe.... mye morsomheter ja !

 

Hvorfor skal akkurat "jeg" ha PCèn ? Hvorfor ikke noen som er

kanskje litt dårligere stilt enn de fleste her i forum har det ?

 

Noen som VIRKELIG har behov for den, noen som kan si at:

"jeg/vi fikk den av noen snille gutter og jenter i HW.no/Forum :wink:

 

Men uansett skal jeg gi den vekk den 01.10 til den/de som har

fortjent den.

 

Mvh

8)

Lenke til kommentar

Jeg har en gammel Dell PC som skal ut av huset.

Gratis :wink:

 

Spec's:

- Intel Pentium II på 266 Mhz eller 233 Mhz (husker ikke)

- 64 MB EDO RAM

- 2 X Matrox PCI 4 MB skjermkort (brukt til AUTOCAD, to skjermer)

- CDROM (ukjent hastighet)

- Onboard 10/100 NIC og Lyd

- Uten HD

 

Du får den hvis du henter den på døra hos meg :p

Jeg bor i Slemmestad i Røyken kommune

(ca. 6 km fra Asker og ca. 30 km fra Oslo)

 

Send PM hvis interresert.

Tidspunkt/dag ved henting kan avtales nærmere.

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

At CS er en stor del av livet ditt er jo grunn nok til å ikke gi deg maskinen :D

 

Sier du noe stygt om CS? Det er ikke verdens største onlinespill uten grunn... Og det er nettopp derfor pcen passer så bra, for det krever ikke så mye systemressurser for å kjøre CS. Dessuten skal den ikke bare brukes til cs, den gamle hden skal inn, og da kan jeg høre på musikksamlingen min. + grei pc til internettbruk.

 

Leste en gang et bra sitat, det lød noe sånt som "En million fluer kan ikke ta feil, avføring er godt!" ... Burde skrive det om til "En million fjortisser kan ikke ta feil, CS er bra!" ;)

Lenke til kommentar

At CS er en stor del av livet ditt er jo grunn nok til å ikke gi deg maskinen :D

 

Sier du noe stygt om CS? Det er ikke verdens største onlinespill uten grunn... Og det er nettopp derfor pcen passer så bra, for det krever ikke så mye systemressurser for å kjøre CS. Dessuten skal den ikke bare brukes til cs, den gamle hden skal inn, og da kan jeg høre på musikksamlingen min. + grei pc til internettbruk.

 

Leste en gang et bra sitat, det lød noe sånt som "En million fluer kan ikke ta feil, avføring er godt!" ... Burde skrive det om til "En million fjortisser kan ikke ta feil, CS er bra!" ;)

 

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...