Gå til innhold

Gratis PC gis vekk til den...


Jarmo

Anbefalte innlegg

Jeg leste en artikkel i pc-pro hvor de testet hav en pc egentlig tåler. Der slapp de den ut av vinduet, og påstod den fungerte nesten like bra etterpå. Dette har jeg tenkt til å motbevise (bor i 4. etg).

Tar bilder, og dokumenterer nøye resultatene. de som er nyskjerrige - send meg maskinene deres. Vil gjerne teste flere mot hverandre for å se en gang for alle hvilken prosusent som er best :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At CS er en stor del av livet ditt er jo grunn nok til å ikke gi deg maskinen :D

 

Sier du noe stygt om CS? Det er ikke verdens største onlinespill uten grunn... Og det er nettopp derfor pcen passer så bra, for det krever ikke så mye systemressurser for å kjøre CS. Dessuten skal den ikke bare brukes til cs, den gamle hden skal inn, og da kan jeg høre på musikksamlingen min. + grei pc til internettbruk.

 

Leste en gang et bra sitat, det lød noe sånt som "En million fluer kan ikke ta feil, avføring er godt!" ... Burde skrive det om til "En million fjortisser kan ikke ta feil, CS er bra!" ;)

 

hahahaha :lol:

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

At CS er en stor del av livet ditt er jo grunn nok til å ikke gi deg maskinen :D

 

Sier du noe stygt om CS? Det er ikke verdens største onlinespill uten grunn... Og det er nettopp derfor pcen passer så bra, for det krever ikke så mye systemressurser for å kjøre CS. Dessuten skal den ikke bare brukes til cs, den gamle hden skal inn, og da kan jeg høre på musikksamlingen min. + grei pc til internettbruk.

 

Leste en gang et bra sitat, det lød noe sånt som "En million fluer kan ikke ta feil, avføring er godt!" ... Burde skrive det om til "En million fjortisser kan ikke ta feil, CS er bra!" ;)

 

:lol:

 

Det er da ikke bare fjortisser som spiller CS da din ånnas.. :grumpy:

Lenke til kommentar
Har en søster på 25år som gjorde sitt skolearbeid på en 486, 66mhz maskin med 16MB med ram. Den tok kvelden for ca et par mnd siden.

 

Nå sitter hun uten maskin i hennes studier.

Ved å donere en slik PC vil TLF nr også bli utdelt for investering i "aksjer"

 

Poor little girl..

 

No kidding ?

Lenke til kommentar
Sånne tråder blir rett og slett teite. Alle kan grave frem de sørgeligste historiene sånn at de kanskje vinner, mens i realiteten så kommer alle til å bruke den som leeche-maskin :o

 

Artig å se hvem som bare tenker på seg selv :wink:

 

Det vil nok komme et passelig forslag til slutt .

Lenke til kommentar
Jeg burde få den! Jeg har hvert mes ærlig! ikke sant?

 

Er i allefall ikke en som sier at gammle syke rynkete bestemor trenger ny data...

Eh... Sier du at jeg lyver? :grumpy:

 

Jup... 8)

Da er du en patetisk taper. :yes:

 

Sannheten varer lengst... :)

 

Snakket da sant jeg. Du kan jo ringe Mormoren og morfaren min, og spørre? :grumpy:

Lenke til kommentar
Ingen som synes synd på meg og lynnedslaget mitt? :(
det var synd med pc`en din :(

men farfar har spørt meg ein gong om det er noken som har ein gammel pc som han konne fått prøvd evnene sine på, så finner eg ikkje så mongen med ein sånn gammel pc som han konne fått billig eller gratis. så det hadde vert kjekt for han og hatt seg ein pc:)

 

pm meg for svar;)

Lenke til kommentar

Jeg synes du og andre som måtte ha "utrangerte" bokser å gi bort, burde ta en tur innom nærmeste barneskole. Snakk med IT-duden der, og hør om de trenger en ekstra maskin. Stort sett er maskinene som våre fremtidige pensjonsbetalere har til rådighet forbasket dårlige. Alle dere som leser dette forumet har i utgangspunktet tilgang til maskin, og trenger strengt tatt ikke en til. Gjør noe vettugt, og gi maskinen til noen som trenger den.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg sitter på pcen til faderen. og akuratt nå så skal jeg flytte til et annet rom og der får jeg ikke ha pcen på rommet mitt for han skal ha den i stua some en jukebox. .Og da kan jeg ikke sitte og holde på med webdesign o.l . Så jeg har lyst på deenne pcen sånn at jeg kan hna den på rommet til og surfe - webdesign osv..

 

Måtte den beste vinne:)

 

mvh Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...