Gå til innhold

Gratis PC gis vekk til den...


Jarmo

Anbefalte innlegg

som har mest behov for maskinen. Kom gjerne med forslag, enten for deg selv eller for andre !

 

Vinneren kåres den 01.10.03 :)

 

Spec.

Midikabinett

PII 300MHz

64 MB ram

1.2GB HDD

HK ukjent type, med AGP, 4xPCI og 2x ISA, 2x USB

CD-ROM

Diskettstasjon

SB AWE 32 Lyd

 

Alt virker :wink:

 

Mottaker må nok betale porto etter postens satser, (180,- ?)

(Prøver først ordne gratis frakt hvis mulig)

 

Ser fram til mange gode forslag !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ein onkel fra lansarote som har mistet kortstokken sin, og har veldig gjerne har lyst på ein pc som ny hobby! Han liker gjerne å spille kabal, men siden kortstokkens er borte så kan han ikkje det.

Han har ikkje penger til ny kortstokk, men om han hadde hatt det så kunne han ikkje kjøpt pga den lokale kortstokksmeden døde av kugalskap forrige veke..........

 

send PM for adresse

 

mvh Raggi

Lenke til kommentar

Datan min ble nettopp avlivet av lynet. det kom inn strømmen så da gikk skjermen og strømforsyningen :cry: Som om det ikke skulle være nok, så kom lynet også gjennom adsl modemet og inn i pcen. Alt ble ødelagt utenom en harddisk, cdrom, og diskettstasjon.

12000 kr rett i dass! For tiden sitter jeg på internett + spiller litt cs iblandt, så den pcen hadde vært god nok for meg. :-)

Lenke til kommentar

Mormor og Morfar kunne trenge en PC. Jeg har maset flere ganger på at de bør skaffe seg en, men de er visst "bekymret" for å kjøpe seg en, pga. at de tror de ikke får til å bruke den også videre... Om jeg kunne skaffe dem en liten enkel PC, som kan sjekke mail, for å holde kontakt med oss, vilel det vært fint. De bor jo tross alt 60 mil unna.

 

Så, gi meg PC'en, slik at vi kan holde kontakten :yes:

 

Send meg en PM for adresse da.

Lenke til kommentar
Mormor og Morfar kunne trenge en PC. Jeg har maset flere ganger på at de bør skaffe seg en, men de er visst "bekymret" for å kjøpe seg en, pga. at de tror de ikke får til å bruke den også videre... Om jeg kunne skaffe dem en liten enkel PC, som kan sjekke mail, for å holde kontakt med oss, vilel det vært fint. De bor jo tross alt 60 mil unna.

 

Så, gi meg PC'en, slik at vi kan holde kontakten :yes:

 

Send meg en PM for adresse da.

 

Jeg synes han burde få pc'en. Selv trenger jeg ikke, men gi den til Pug.

Lenke til kommentar
Ser at det er litt liv i leiren :wink:

Denne gangen går PCèn til den mest funny søknaden :D

 

Den mest funny søknaden? Burde ikke pcen gått til den som trengte

den mest da...? Isåfall føler jeg at jeg stiller sterkt... Har ikke fått spilt CS på lang tid og alt som har med internett å gjøre må sjekkes på skolen. Musikksamlingen min var på gamlepcen, så musikk er det også lite av.

*synes synd på meg selv*

 

Forresten, hvor mange x agp er det på HK?

Lenke til kommentar

Skal flytte om en måneds tid, og har allerede bestillt bredbånd på den nye adressen (Fiber er gravd inn og med 12mnd binding). Men så ble det krangel når jeg sa at jeg skulle ha maskinen, ettersom den aldri ble brukt av noen andre i familien, men der var de ikke enig gitt. Og ettersom det er nok av andre utgifter i sammenheng med flytting, så har jeg ikke råd til en annen maskin foreløpig. For meg hadde det holdt i massevis med en gammel sliter ettersom det hovedsaklig bare skal kjøres linux og surfes på internett osv.

 

Flott tiltak av Jarmo forresten :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...