Tan28 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Om det er fett, gøy eller kult spiller liten rolle i det store og hele. Ingen trenger vannkjøling, ingen trenger å spille, ingen trenger å folde, ingen trenger å redigere feriebilder og -videoer. PC-er og dertilhørende utstyr, vannkjøling inkludert, er en billig hobby mange har stor glede av 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Trenger ikke alltid å være billig men... Hehe! Selv har jeg vel brukt rundt 45 tusen på pc de to siste årene. Er ikke helt sykt, men er jo penger. Og skal man ha vannkjøling med blokker osv osv så blir det fort dyrt. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Så klart det er penger det er snakk om, men dog... Kjenner mange som har hobbyer de bruker langt mer enn 20-40000,- i året på, alt fra snowboarding til fiske til RC Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 I know. Moro er dyrt! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg skal ha kabinett med plass til MANGE HDD'er, ikke overklokke eller spille, bare masse lagringsplass. Finnes det noe bedre alternativ en dette kabinettet da? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Så klart det er penger det er snakk om, men dog... Kjenner mange som har hobbyer de bruker langt mer enn 20-40000,- i året på, alt fra snowboarding til fiske til RC Dette er et svært godt poeng. Er du meget datainteressert kan det hende du bruker 20k per år på pc deler, (eller 40k et år, så lang tid før neste oppdatering) De som liker fotball bruker fort 10k på en tur både vår og høst (om du tar med øl, billetter, opphold,fly etc) så jeg har fått trumfet gjennom i heimen at dette er min lidenskap. Sitter og holder igjen avtrekkeren på 900d, 2x480 radiatorer ++. Kan liksom ikke forsvare det uten å oppgradere hardware noe - jeg syns det er moro å bygge og mekke samt overclocke. Og da bør det være en ny cpu / prosessor som virkelig kan utnytte kraftig vannkjøling før jeg kommer over den imaginære kneika og bestiller 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg skal ha kabinett med plass til MANGE HDD'er, ikke overklokke eller spille, bare masse lagringsplass. Finnes det noe bedre alternativ en dette kabinettet da? Lian Li Cube, LD PC-V8, osv. Flere her inne som har mer peil enn meg på akkurat det området Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Til syvende og sist er det lommeboken som bestemmer om noe er for dyrt eller ikke, hobby eller ei. Eller i mange av tilfellene for dem som ikke er single, kjerringa Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg skal ha kabinett med plass til MANGE HDD'er, ikke overklokke eller spille, bare masse lagringsplass. Finnes det noe bedre alternativ en dette kabinettet da?Lian Li Cube, LD PC-V8, osv. Flere her inne som har mer peil enn meg på akkurat det området Antec Dark Fleet 85 har plass til eindel diskar, men det og er så og sei det einaste som er bra med det, veldig dårleg om du likar å få gjøymt kablane... Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg skal ha kabinett med plass til MANGE HDD'er, ikke overklokke eller spille, bare masse lagringsplass. Finnes det noe bedre alternativ en dette kabinettet da? Caselabs tx10 :-P 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 "Sammen med dette er det også en vinklet liten sak med stjernehode"tror du mener unbrakonøkkel Umbraconøkkel er sekskantet og ikke stjerne.Antageligvis håndtaket som er vinklet 90 grader. Tror heller det er Torx Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Dette pluss dual-socket, med i7 Extreme, 4x nVidia Titan, vannkjøling på alt? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet.Håper du ikke mente det som en kommentar til systemet HW.no monterte inn i kabinettetDet mente jeg. Forklar. ...Hvis vi bare setter inn vannkjøling i dette kabinettet blir jo testresultatene og sammenligningene urettferdige og totalt feil. Dette er en test for KABINETTET, og deres temperaturer. Teksten er ganske relevant jo, fordi får man såpass lave temperaturer er det logisk at temperaturene med vannkjøling blir endel mindre. Du kunne heller spurt om det snart kommer en artikkel hvor HW prøver vannkjøling i dette, slik MTK gjorde.. 3 Lenke til kommentar
JonasNF Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet. Ikke helt enig i det. Corsair har gjort en grundig jobb for å la 900D støtte luftkjøling på et høyt nivå, etter at 800D ikke gjorde en så god jobb med luftkjøling. Hvis du ser på bilder av toppen og bak kabinettet (For ikke å nevne alle vifteplassene på underdelen), så ville jeg faktisk sagt at det er bedre forutsetninger for luftkjøling her enn i CM sine HAF kabinetter. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Ikke helt enig i det. Corsair har gjort en grundig jobb for å la 900D støtte luftkjøling på et høyt nivå, etter at 800D ikke gjorde en så god jobb med luftkjøling. Hvis du ser på bilder av toppen og bak kabinettet (For ikke å nevne alle vifteplassene på underdelen), så ville jeg faktisk sagt at det er bedre forutsetninger for luftkjøling her enn i CM sine HAF kabinetter. Tror han heller tenker med tanke på størrelsen på kabinettet. At kabinettet har blitt testet på luft synes jeg selv er helt riktig da de aller fleste bruker kun luft kjøling, men igjen synes jeg at et kabinett på størrelsen med 900D ser bare rart ut hvis det ikke er proppet fult av vannkjølingskomponenter. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Må ha en eller to ekstra av disse diskkabinettene med plass til 3 disker. Hva heter de, og hvor får man tak i de? http://www.corsair.c...tower-case.html Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Monterer PSU i dette kabinettet nå. Siden den står på høykant, skal vifta peke ut mot veggen eller inn i kabinettet...? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Monterer PSU i dette kabinettet nå. Siden den står på høykant, skal vifta peke ut mot veggen eller inn i kabinettet...? Se her http://www.hardware.no/artikler/corsair-obsidian-900d/115824 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå