VargAamo Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Corsair 900D er et betydelig oppsving fra forgjengeren.Test: Corsair Obsidian 900D Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 ooooog der gikk skattepengene 1 Lenke til kommentar
RedvsBlue Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet. 6 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet. Ja her skal alt kjøres stock uten viftekontroll. Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet. Håper du ikke mente det som en kommentar til systemet HW.no monterte inn i kabinettet Lenke til kommentar
RedvsBlue Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet.Håper du ikke mente det som en kommentar til systemet HW.no monterte inn i kabinettet Det mente jeg. Forklar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Satser på egen artikkel hvor de har vannkjøling i 900D. Lenke til kommentar
RedvsBlue Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet.Håper du ikke mente det som en kommentar til systemet HW.no monterte inn i kabinettet Det er idiotisk å kjøpe dette kabinettet for noen som ikke skal vannkjøle, og når de ikke prøver å vannkjøle blir testen ikke veldig relevant. 3 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Nh-c14 er da ikke betydelig dårligere enn f.eks h100i? De er vel jevngode når det kommer til temperaturer, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 VANNkjøling, ikke "vann"kjøling... 1 Lenke til kommentar
hummbug95 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 "Sammen med dette er det også en vinklet liten sak med stjernehode" tror du mener unbrakonøkkel 1 Lenke til kommentar
Simonhauan Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 "Sammen med dette er det også en vinklet liten sak med stjernehode"tror du mener unbrakonøkkel Umbraconøkkel er sekskantet og ikke stjerne. Antageligvis håndtaket som er vinklet 90 grader. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Nh-c14 er da ikke betydelig dårligere enn f.eks h100i? De er vel jevngode når det kommer til temperaturer, om jeg husker riktig. Haha vannkjøling i et entusiastkabinett er ikke h100i. det er custom loop som du kan utvide og legge helt slik du selv vil. Og h100i er ganske mye bedre på alle måter en Nh-c14. Endret 16. april 2013 av cannibalguppy 1 Lenke til kommentar
hummbug95 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Umbraconøkkel er sekskantet og ikke stjerne. Antageligvis håndtaket som er vinklet 90 grader. bøyer meg i støvet, MEN unbraconøkkel høres fortsatt mer profesjonelt ut en "vinklet skrujern-dings" selv om det kanskje ikke er 100% riktig 1 Lenke til kommentar
Lavjoden Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Umbraconøkkel er sekskantet og ikke stjerne.Antageligvis håndtaket som er vinklet 90 grader.bøyer meg i støvet, MEN unbraconøkkel høres fortsatt mer profesjonelt ut en "vinklet skrujern-dings" selv om det kanskje ikke er 100% riktig Vinkel Phillips f.eks 3 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hadde dere seriøst forventet at dem skulle putte vannkjøling i dette kabinettet? Tror ikke dem er villige til å legge så mye penger i dette ettersom det bare er en test... Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Flaut å ikke vannkjøle dette i dette kabinettet.Håper du ikke mente det som en kommentar til systemet HW.no monterte inn i kabinettetDet mente jeg. Forklar. Hvorfor skal de gjøre det? Dette er kun en test av kabinettet, ikke noe annet. Så lenge de bruker samme oppsett i X antall kabinetter, kan de sammenligne data og gi oss tilbakemelding på hvordan det måler opp mot andre, som f.eks. temperatur. Her kan vi se at det har god luftflyd, og dermed vil det være et god kabinett uansett om man velger luft- eller vannkjøling. Flaut at du ikke forstår hva en test av et kabinett er, når de ikke skal bruke det til noe annet enn å gi oss et bilde på hvor bra det er. 5 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det bare meg, eller er det et veldig lite hovedkort dere har satt i? Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det bare meg, eller er det et veldig lite hovedkort dere har satt i? Det er et vanlig ATX-kort, som de fleste vil bruke. Om du skal opp til E-ATX er det snakk om 2 cpu'er. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det er et vanlig ATX-kort, som de fleste vil bruke. Om du skal opp til E-ATX er det snakk om 2 cpu'er. Det er vel ytterst få E-ATX hovedkort som har 2 cpu'er? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå