Gå til innhold

Former Isreali Ambassador: North Korea Needs to Be Wiped Off the Map

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva får deg til å tro at han er jøde? Og hvilken politisk vekt har en tidligere ambassadør?

At Iran planlegger å bygge atomvåpen er hinsides enhver tvil.

EDIT: Og tar han egentlig feil? I min oppfatning er Nord-Korea det landet i verden som virkelig trenger å fjernes ifra kartet, og eventuelt reintegrere stumpene i Sør-Korea... noe jeg tviler på at SK ønsker med tanken på hvor vanskelig det vil bli.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Knis. Hva får meg til å tro at han er jøde.. oppførselen hans for det første, for det andre utseendet, for det tredje at han er en tidligere israelsk ambassadør.

Jeg ønsker egentlig at krigshisserne og de lett manipulerte idiotene som har forlest seg på jødepressen skal bli "fjernet av kartet" slik at resten får være i fred.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Knis. Hva får meg til å tro at han er jøde.. oppførselen hans for det første, for det andre utseendet, for det tredje at han er en tidligere israelsk ambassadør.

Jeg ønsker egentlig at krigshisserne og de lett manipulerte idiotene som har forlest seg på jødepressen skal bli "fjernet av kartet" slik at resten får være i fred.

Oppførselen hans? Jeg kan ikke se at han har kippah eller står og utfører noen jødiske bønner.

Utseende? Er du rasist?

Så fordi han er Israeler er han jøde? 70% av Israelere er ikke-troende.

Hva er "jødepressen"? Har du noe bevis på at Schibsted er en jødeorganisasjon som aktivt promoterer zionisme og instruerer redaksjonene sine om å skrive pro-israelske nyheter? Med tanke på at rundt 2% av journalister i Norge støtter Israel?

Du er en skam for ordet "skepsis".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, Israel består hovedsakelig av jøder og palestinere. I tillegg noen druseere, samaritanere og sigøynere. Så som hvit i huden og dessuten tidligere ambassadør vil jeg regne med at han er jøde når han er fra Israel.

Fordi israelske arabere ikke har slike holdninger da Nord-Korea er en av dem som støtter Palestina framfor Israel. Bla. var Nord-Korea en av de få som utelukket skyldte på Israel for Gazakrigen.

Lenke til kommentar

Og for å bevise sistnevnte påstand slenger jeg med dette kartet samt linken til artikkelen. Beskrivelsen til kartet er som følgende:

Rødt= Stater som først og fremst (eller bare) har kritisert Israel, Blått= stater som først og fremst (eller bare) har kritisert Hamas, Grønt= Stater som har hatt en mer nøytral posisjon, Grått= stater som ikke har uttalt seg, Sort= Israel-Gaza

Gaza-krigen

http://no.wikipedia....wiki/Gazakrigen

post-131018-0-93678400-1366132916_thumb.png

Lenke til kommentar

Virker å være en jødisk fetish dette å viske land av kartet (Palestina) og samtidig hevde at andre land planlegger å gjøre det samme med Israel.

(Iran)

Lurer på hvordan vedkommende hadde tenkt å gjøre uten å utløse en ny verdenskrig. Det der er jo komplett virkelighetsfjernt.

Lenke til kommentar

Og for å bevise sistnevnte påstand slenger jeg med dette kartet samt linken til artikkelen. Beskrivelsen til kartet er som følgende:

Rødt= Stater som først og fremst (eller bare) har kritisert Israel, Blått= stater som først og fremst (eller bare) har kritisert Hamas, Grønt= Stater som har hatt en mer nøytral posisjon, Grått= stater som ikke har uttalt seg, Sort= Israel-Gaza

Gaza-krigen

http://no.wikipedia....wiki/Gazakrigen

Det forundrer meg at Norge er oppført som grønt og ikke som rødt.

Lenke til kommentar

Det forundrer meg at Norge er oppført som grønt og ikke som rødt.

Norge har i årevis forsøkt å gjøre alle til lags i denne konflikten. Nærmest opptre som nøytrale og ha kontakt med alle sider. Norske regjeringer har i årevis uansett vært interessert i å ha et godt forhold til Israel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...