TomTucker Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Hei. . Kjæresten er Chelsea supporter.Tenkte å kjøpe billetter til kamp som gave til henne nå i april 2013. Eposter til en norsk selger som selger chelsea billettene sine via finn.no Desember, 2012. - Vi gikk gjennom hvor plassene var, pris og dato for plassene. - Jeg sa "jeg tar de". Etter at jeg sa jeg tok de, med henvisning til adresse, så sa han at de blir sendt i postoppkrav, men at jeg ikke får de før i april. Jeg spurte så hvordan betaling foregikk, å hvordan jeg kunne vite at jeg fikk de. Dette var tross alt en bursdagsgave, om nesten et halv år, å ville være sikker. Jeg hørte ikke noe mer fra selger, å glemte hele saken, da jeg trodde han hadde solgt de, mtp. at han ikke svarte på om jeg kunne vite at jeg fikk de om 5mnd tid. Idag fikk jeg en telefon av denne karen, som lurte på om han skulle sende billettene Når han ikke lenger svarte meg mtp. betaling og hvor vidt jeg fikk de, så glemte jeg hele saken, å kjøpe heller en jakke og parfyme (standard) til kjæresten. Selvfølgelig kan jeg gi en kompensasjon for at jeg sa jeg tok de, men samtidig så burde han gi svar på spørsmål jeg har iforhold til kjøpet. Hva er deres dom? Evnt % pris kompensasjon? Vil neppe være en dust i saken, men samtidig så gir jeg ikke vekk penger. Endret 16. april 2013 av TomTucker Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Postoppkrav betyr jo at du betaler når du henter pakken på postkontoret. Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Om han ikke har sendt dem har du ikke noe moralsk ansvar, så da kan du glemme hele greia. Ingen skade skjedd. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Jo, etter et par bestillinger via komplett og andre butikker er jeg blitt klar over det. Vel og merke føler jeg at jeg mangler en bekreftelse på kjøpet. Det kommer godt frem i siste epost at jeg lurer på om jeg får de i April, å hvordan jeg kan vite det,å uten å få et svar. Retten til kompensasjon? Han har ikke sendt de, men det er 6-7 dager til kamp, å jeg har selvfølgelig skyldfølelse over at han sitter i en lei posisjon, men samtidig så er det en grå sone hvor vidt jeg tok de eller ei. (avtalen om levering og usikkerheten med å motta de i bildet) Hvordan skal jeg svare han på dette? Han virkelig som en hyggelig fyr også, så jeg vil nødig være noe dårligere mot han. Endret 16. april 2013 av TomTucker Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har en følelse på at dette er scam. Om det er under en uke til kampen hadde han tatt kontakt lenge før.. det at han sender i postoppkrav har ingenting å si mtp scamming.. er ikke verre enn å sende en tom pakke det Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Scam og scam, kan jo også være at han ikke har fått solgt det, å at han derfor bare velger en i grå sona. Han sa jo også at han gjerne kunne ta en økonomisk kompensasjon istede. Drar han selv, så får han 500kr til pils. Tror jeg driter i det hele jeg. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 du skylder han jo ikke noe, han svarte jo ikke og glemte sannynligvis hele greia han også, bare glem saken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Om han ikke svarte på mailen din, så tror jeg at jeg hadde glemt det med god samvittighet. Selvsagt kunne du ha purret en gang ekstra den gang for å ha hatt ditt på det rene, men uansett. Om det er 7 dager til kamp, burde han greie å selge billettene til noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå