AVF Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Mortal Kombat med superhelter og skurker. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Ser veldig frem til dette. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Min Collector's Edition av dette spillet er sendt. Trenger så sårt et nytt slåssespill! Gleder meg enormt å få spilt dette! Demoen ga meg nok av grunner til å forhåndbestille det Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 8/10 faktisk. Hmm må vel kjøpe da. NetherReal er unmatched når det kommer til slåssespill. Jeg har vært trofast Tekken fan siden PSX ble lansert men MK spillene har vært i en annen liga lenge. Blod istedenfor partikkeleffekter, ingen tøysebamser og ordentlig brutal kamp. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har bestilt fra lefdal. Fikk Mail Igor om at pakken var sendt. Bor i Oslo, men har enda ikke mottatt Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Vennligst fjern den headeren. Noen av oss er faktisk redd for klovner. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Vennligst fjern den headeren. Noen av oss er faktisk redd for klovner. Vennligst fjern headeren til artiklene "Vi minnes gullalderen til LucasArts" og "Bethesda har fjernet nivågrensen i Skyrim". Noen av oss er faktisk redd for hunder og hester. Endret 17. april 2013 av Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå