Cthulhu Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Nå er det UDOO-plattformen som skal friste nerdene.Ny knøtte-PC har fire ganger kraften til Raspberry Pi Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Finnes det noen form for '' skall'' til disse? Vet noen bare henger de bak tv'n, men jeg vil ha den i skapet sammen med resten av utstyret, og da ser det ikke så pent ut med et kretskort og noen utganger på det Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Neppe til denne ennå - siden den ennå ikke er i salg - men til raspberry pi finnes det massevis av forskjellige skall/kabinetter/bokser. søk på komplett.no fx. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Vil nok si at den er mer en konkurrent til APC Rock enn til Raspberry Pi. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Finnes det planer om eller mulighet for at TV apparater etterhvert vil komme med slik pc-duppeditt innebygd? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Finnes det noen form for '' skall'' til disse? Vet noen bare henger de bak tv'n, men jeg vil ha den i skapet sammen med resten av utstyret, og da ser det ikke så pent ut med et kretskort og noen utganger på det Skriker 3D-print lang vei. Kundegruppen som kjøper slikt, er vel ikke langt unna de som lager eller kjøper seg slike printere. Men tipper kanskje man får se noen industrilagde skall etterhvert også. Endret 16. april 2013 av Andrull 1 Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Finnes det noen form for '' skall'' til disse? Vet noen bare henger de bak tv'n, men jeg vil ha den i skapet sammen med resten av utstyret, og da ser det ikke så pent ut med et kretskort og noen utganger på det Det er et hav av slike etuier til raspberry PI, så regner med det kommer til denne og! http://search.eim.ebay.no/?ev=&elc=&kw=raspberry+case&ect= Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Finnes det noen form for '' skall'' til disse? Vet noen bare henger de bak tv'n, men jeg vil ha den i skapet sammen med resten av utstyret, og da ser det ikke så pent ut med et kretskort og noen utganger på det Ja, selvfølgelig er det jo mulig å kjøpe et kabinett til disse! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg kan 3d printe ut et skall til den som vil med en gang jeg har alle målene/mockup Blir foreløpig i hvit farge only. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Slike kort er billige og egner seg godt i skoleammenheng. Det er mye snakk om å introdusere skolebarn for programmering for å spore dem til å velge realfagutdanning senere i livet, og da er slike kort utmerket å starte med. Selv jobbet jeg mye med en micromaskin som het Rockwell AIM-65. http://oldcomputers.net/AIM-65.html Det var ikke rarer saken, men var utrolig gøy å jobbe med. Jeg fikk den til og med å multitaske, og hadde store problemer å holde avstand til den. Det var nostalgien... Det burde vært brukt micro-USB for å spare plass. (Slike som mange mobiler bruker.) Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Feil retning. Burde heller satse på størrelse enn ytelse.. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Finnes det noen form for '' skall'' til disse? Vet noen bare henger de bak tv'n, men jeg vil ha den i skapet sammen med resten av utstyret, og da ser det ikke så pent ut med et kretskort og noen utganger på detSkriker 3D-print lang vei. ;)Kundegruppen som kjøper slikt, er vel ikke langt unna de som lager eller kjøper seg slike printere. Men tipper kanskje man får se noen industrilagde skall etterhvert også. shapeways.com kan 3d-printe og send i posten Testet de ut og var svært fornøyd med resultatet. 155 incl. porto. Lenke til kommentar
O.A.G. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Klarte nesten det Raspberry Pi har fått litt kritikk for. R.Pi'en har kontakter rundt alle kantene. Noe som er dumt ved innbygging i kabinett med flere andre "duppeditter". UDOO samlet alt som er nartulig å ha mot en bakvegg / bakplate i et kabinett, men unntak av en kontakt. POWER. Den er på motsatt side og en type som gjør at man ikke kan bruke en litt stor mobillader. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Finnes det noen form for '' skall'' til disse? Vet noen bare henger de bak tv'n, men jeg vil ha den i skapet sammen med resten av utstyret, og da ser det ikke så pent ut med et kretskort og noen utganger på detSkriker 3D-print lang vei. ;)Kundegruppen som kjøper slikt, er vel ikke langt unna de som lager eller kjøper seg slike printere. Men tipper kanskje man får se noen industrilagde skall etterhvert også.shapeways.com kan 3d-printe og send i posten Testet de ut og var svært fornøyd med resultatet. 155 incl. porto. http://www.shapeways.com/model/702285/iphone5-5000mah-charger-nautilus.html?li=productGroup&materialId=6 Hehe, ser ut som det bare er fantasien som setter grensene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå