Crossfire Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg er som dere ser meget forvirret. Ting jeg lurer på er feks om det er noe bedre med 9600pro(128mb) eller 9600 med 256 mb? Og bør det være sapphire eller noe annet? Hva er forskjellen på ultimate edition osv? Tar veldig gjerne mot forslag til ett spesielt kort, siden jeg ikke klarer å bestemme meg. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Merket har ikke så mye å si, gå for det billigste.9600 med 256MB er bare et salgstriks, Pro med 128MB er raskere. Ultimate edition er vifteløst (men ikke raskere), fireblade har litt høyere klokket minne (og er derfor litt raskere). så 9600pro fireblade 128mb er det beste? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Merket har ikke så mye å si, gå for det billigste. 9600 med 256MB er bare et salgstriks, Pro med 128MB er raskere. Ultimate edition er vifteløst (men ikke raskere), fireblade har litt høyere klokket minne (og er derfor litt raskere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå