Korka Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Om noen har noen andre forslag å komme med mtp hybel og hvor jeg kan søke utenom privat, så er det bare å komme med det. Er interessert i å flytte fortløpende. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result?sort=1&areaId=20061&PRICE_FROM=1&PRICE_TO=6000 Så lenge det er en T-bane stasjon i nærheten, så er det sentralt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Setter tråden som løst, da jeg fant meg nydelig hybel på Østensjø! Lenke til kommentar
studentioslo Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Herrejesus.. Har fått hybel i bygg nr.9 og har akseptert før jeg fikk lese omtalene.. Har blitt skremt vettet av meg når det kommer til disse omtalene.. 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Herrejesus.. Har fått hybel i bygg nr.9 og har akseptert før jeg fikk lese omtalene.. Har blitt skremt vettet av meg når det kommer til disse omtalene.. Etter at jeg selv flyttet til Oslo så er det ikke sååå ille som folk sier det er. Nå tenker jeg på hvordan det er i sentrum. Dealerne rundt storgata/sentrum er veldig greie når man sier nei og iallefall jeg blir ikke rana. Glad jeg ikke flytta til Anker iallefall. Men du får ha lykke til der! Lenke til kommentar
studentioslo Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Etter at jeg selv flyttet til Oslo så er det ikke sååå ille som folk sier det er. Nå tenker jeg på hvordan det er i sentrum. Dealerne rundt storgata/sentrum er veldig greie når man sier nei og iallefall jeg blir ikke rana. Glad jeg ikke flytta til Anker iallefall. Men du får ha lykke til der! Er alltid litt betryggede å få en slik kommentar. Jeg har søkt om 1-roms leilighet på anker, så jeg holder meg fortsatt i området. Ble litt for fristet til å bo helt alene istedenfor. Takk så mye! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Er alltid litt betryggede å få en slik kommentar. Jeg har søkt om 1-roms leilighet på anker, så jeg holder meg fortsatt i området. Ble litt for fristet til å bo helt alene istedenfor. Takk så mye! Anker kan jo være en grei nødløsning i starten før man bestemmer seg for å leie en mye dyrere leilighet/hybel et annet sted. Skal du jo studere på BI er jo Boligstiftelsen Nydalen noe for deg. (BSN). Veldig fint der oppe, gangvei til BI også. Jeg er lærling, så jeg tjener nok til å betale 8100kr i leie hver mnd. Litt værre når man er student kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
studentioslo Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg skal begynne på imageakademiet, så jeg skal ikke være der lenge. Jeg hadde nok lett etter noe annet om jeg skulle bodd der lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå