Kenneth Solfjeld Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har en MX518 som fryser/slutter å virke noen sekunder, hvis den beveges på en spesiell måte, eller løftes litt fra mousepadden. Det kommer også en pling plong lyd. Hadde ikke dette problemet før. Har prøvd å se om det er noen settings som er endret, men finner ikke ut av det. Har ikke installert Logitech programmet/driver til musen. Kjører Windows 7. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Dette høres ut som dårlig kontakt med batteriet eller noe annet som ikke sitter helt som det skal. Falt i gulvet når problemet startet? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) MX518 er ikke trådløs, så det er nok ikke et batteriproblem. Ellers vet jeg ikke hva det kan være som er løst i musa. Har ikke vært i bakken såvidt jeg kan erindre. Endret 16. april 2013 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Beklager, jeg som husket gal modell. Jeg hadde også en 815 som begynte å misoppføre seg på den måten. Aller helst midt i en kamp. Eneste løsningen jeg fant var å skaffe ny mus. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Ja har hatt den siden 2005, så da begynner den kanskje å bli mett av dage. På tide med ny kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå