Tor r Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Grønnskjær i Lysskjær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Et dramatisk og flott lys, Tor r ! Liker nok versjon 3 best hvor du har mere detaljer i skyggene. Liker også godt komposisjonen samt perspektivet som du har valgt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Veldig fint lys! Flott komponert. Alle 3 er bra bilder. Velger meg V3, som det beste... , noe med tonen der som gjør utslaget. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Et dramatisk og flott lys, Tor r ! Liker nok versjon 3 best hvor du har mere detaljer i skyggene. Liker også godt komposisjonen samt perspektivet som du har valgt. Takk Birger. Etter og ha lest din komentar,lysnet eg skuggene litt på dei andre bildene som test,dette bare i dei mørkeste områdene,det ble bedre bilder. Mvh Tor. Veldig fint lys! Flott komponert. Alle 3 er bra bilder. Velger meg V3, som det beste... , noe med tonen der som gjør utslaget. Takk Svein :) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Liker både renheten og lyset i bildene. Artig å se hvordan det på kort tid forandrer seg. Har sett på bildene noen ganger og har lurt litt på hvem av dem jeg liker best, V2 eller V3. Har vært vanskelig men faller nok hver gang på V2. Det er fantastisk lys på V3. På V2 så faller lyset på hjemmet. gene rundt underbygget lyset og varmen på bostedet, og gjør samtidig bildet rent og behagelig. Her er det godt å bo, her er det godt å komme hjem V2 er kanskje litt mørk, kanskje ikke Hadde vært moro om du la ut de du hadde lysnet etter råd fra Birger også Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Liker både renheten og lyset i bildene. Artig å se hvordan det på kort tid forandrer seg. Har sett på bildene noen ganger og har lurt litt på hvem av dem jeg liker best, V2 eller V3. Har vært vanskelig men faller nok hver gang på V2. Det er fantastisk lys på V3. På V2 så faller lyset på hjemmet. gene rundt underbygget lyset og varmen på bostedet, og gjør samtidig bildet rent og behagelig. Her er det godt å bo, her er det godt å komme hjem V2 er kanskje litt mørk, kanskje ikke Hadde vært moro om du la ut de du hadde lysnet etter råd fra Birger også Hei og takk for fin tilbakemelding Legger ved det mørkeste bilde etter justering,som du ser har eg lysnet himmelen og. Det skal innrømmes att eg er ein rotekopp i bildene mine og hadde lagt mange varianter,ser på det som øving i behandling,så håper dette bilde gir et innblikk i forandriner og muligheter,nesten all korigering gjort i RAW. Mvh Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg