aldrimerforum Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hva synes dere Limp Bizkits nye album, "Results May Vary" Og hva med sammenlignet med de andre albumene? På dette tidspunkt syns jeg Chocolate Starfish And The Hotdog Flavoured Water er best, men musikken blir bedre dess mer en hører på det, så det kan fort snu seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 vil du ha min mening ? jeg hater limp bizkit. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 vil du ha min mening ?jeg hater limp bizkit. I copy that.. ! Over and out! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 vil du ha min mening ?jeg hater limp bizkit. Min mening: Du har helt rett! Det er et par sanger på Significant others som er bra. Etter det så ble de et boyband... Nesten Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 jaok.. alle hatere.. trenger vel ikke gå innpå en limp bizkit tråd da, vær så snill.. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Alt med et snev av nu-metal i seg, er til å le av. Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Significant others var bra. Og coveren av "Welcome Home (Sanitarium)" var bra. Helt til nissen begynte å voldta den stakkars platesnurrern ihvertfall. Mulig at den virket bra på grunn av at Snoop Doggs versjon av "Sad but true" ble spilt litt før. Det var det mest grusomme jeg har hørt på flere år. Hvordan presterte han å si "bounce, bounce" i en Metallica cover? Grusomt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg synes Limp Bizkit har mye bra, men har ikke hørt den nye plata enda. Trudde ikke den var gitt ut enda!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå