Joachim_F Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Turbasert strategi med fokus på magi. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Har ikke støttet denne ennå. Liker ikke helt grafikken. Hadde de bare tatt grafikken fra MoM og firedoblet oppløsningen (krever ikke mer enn det) så hadde jeg slått til. (MoM er vel 320x240? 640x480 holder for meg!) Men hopper vel på etterhvert. Endret 16. april 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har ikke støttet denne ennå. Liker ikke helt grafikken.Hadde de bare tatt grafikken fra MoM og firedoblet oppløsningen (krever ikke mer enn det) så hadde jeg slått til. (MoM er vel 320x240? 640x480 holder for meg!)Men hopper vel på etterhvert. Og kanskje spiffet opp AI'en litt. Den var når sant skal sies ikke spesielt skarp på MoM. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har ikke støttet denne ennå. Liker ikke helt grafikken. Hadde de bare tatt grafikken fra MoM og firedoblet oppløsningen (krever ikke mer enn det) så hadde jeg slått til. (MoM er vel 320x240? 640x480 holder for meg!) Men hopper vel på etterhvert. Kanskje dette hjelper litt. Master of Magic joins Worlds of Magic Character designer on both Master of Orion and Master of Magic has joined the Worlds of Magic team as lead artist. He will help shape the artistic vision of the game as well as help us make sure we are truly following in the footsteps of Master of Magic! All the characters in the game will be designed and drawn by him (and possibly you). You will also find his works in the Artbook. You can read more here: http://www.rockpapershotgun.com/2013/04/15/spelling-it-out-worlds-of-magic-interview/ Lenke til kommentar
espenbo Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Master of Magic er et veldig bra spill. Tar det ofte fram og spiller det:) Håper de klarer og gjenskal samme spillerglede som det gamle spille har. Espen Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Dette høres veldig lovende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå