AfterGlow Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Slipper hybridmodell med dobbeltskjerm.Her er Asus' nye bærbare PC Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det bare jeg som synes denne er litt underlig? Hva skal jeg med to skjermer på en laptop? Lenke til kommentar
noobsquad Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det bare jeg som synes denne er litt underlig? Hva skal jeg med to skjermer på en laptop? Poenget er vel at man kan da bare lukke igjen lokket, og bruke den ytterste skjermen som en tablet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det bare jeg som synes denne er litt underlig? Hva skal jeg med to skjermer på en laptop? 1) som nevnt over, man kan bare lukke lokket, så bruke den videre som et nettbrett 2) Har man unger eller andre småtroll man må passe, så kan man arbeide på maskinen, så sette på film \ annen underholdning på skjermen bak sikkert en drøss av andre situasjoner det kan være kjekkt med en skjerm bak Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det bare jeg som synes denne er litt underlig? Hva skal jeg med to skjermer på en laptop?1) som nevnt over, man kan bare lukke lokket, så bruke den videre som et nettbrett2) Har man unger eller andre småtroll man må passe, så kan man arbeide på maskinen, så sette på film \ annen underholdning på skjermen baksikkert en drøss av andre situasjoner det kan være kjekkt med en skjerm bak Trodde man måtte bytte mellom skjermene (dvs. ikke begge samtidig)? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Trodde man måtte bytte mellom skjermene (dvs. ikke begge samtidig)? Man kan bruke begge samtidig, ellers er det jo lite mening med det da det allerede er maskiner hvor man kan bøye skjermen helt bak \ under, så blir det samme bruksområde. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Man kan bruke begge samtidig, ellers er det jo lite mening med det da det allerede er maskiner hvor man kan bøye skjermen helt bak \ under, så blir det samme bruksområde. Hmm, husker jeg virkelig så feil, eller kan det ha vært en annen PC med en lignende løsning? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hmm, husker jeg virkelig så feil, eller kan det ha vært en annen PC med en lignende løsning? Asus viste iallefall frem en maskin hvor man kunne bruke begge skjermene samtidig på en eller annen messe for en liten stund siden. Virker iallefall rart om de bare skal gjøre den ene skjermen brukbar av gangen.. er så..waste Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 https://www.youtube.com/watch?v=jFtfUed2Fn4 Se rundt 1 min 20 sekunder ut. Skjermen kan brukes som extended skjer, mirror eller bare vise på en av gangen. samme måte som man har koblet til en ekstra skjerm på mao. Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Dette er løsninger som passer meg ypperlig, en midtimellom ting av surface og laptop! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Absolutt en smart løsning virker det som, spesielt etter jeg så at det var med en god tegnepenn også. Ser ut til at den er laget i god kvalitet og det gir ekstra pluss i boka for bakgrunnsbelyst tastatur. Jævlig fristende, men jeg aner at den blir alt for dyr til at jeg gidder å kjøpe den - samtidig som jeg også tror det er verdt å vente på Haswell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå