Xell Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Vel da sitter hvertfall jeg på plassen ved siden av deg Xell Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Vil bare si at jeg og Zethyr sitter på rad 18, prøvde å lage en liknende tråd om hw.no-rekke, men null respons Satser jo på å treffe noen av dere uansett Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hehe, forumet her er bare rett og slett blitt for stort. Bare en brøkdel av brukerene opdager og leser enkelttråder som dette og da er det vanskelig å samle folk. Synd i grunn. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg kommer på OL også 8) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Raven Shield ROCKER, DET SKAL JEG OGSÅ SPILLE MASSE! (måtte bare si det) Jo jeg sitter på rad 15 / seat 65 MEN jeg klarte jo selvfølgelig og gjøre den nice feilen og printe billetten ut før reservering av setet! BRAVO! så nå har jeg sent sånn derre n00by brev til folka for at de skal kunne hjelpe meg. Får håpe det går bra da! VIL IKKE SITTE SIDEN AV ET SIKLENDE MONSTER, MEN 4DOBBELT BRILLE GLASS, OG NITROGEN KJØLEREN SIN PÅ MAX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå