Gå til innhold

Oslo Lan! kommer noen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke spill? hmm det er jeg ikke helt sikker på, men det blir vel UT2k3, battlefield..og noen fler. Skal i hvert fall IKKE spille CS!

Og nei, jeg er ikke med i noen clan.

Mye av tiden blir vel benyttet av å sitte og "chatte" på den lokale DC huben og den slags...

Lenke til kommentar
Dårlig respons på den andre tråden så jeg får spørre her; Skal vi lage til en HW.no-rekke? og hvor skal vi sitte?

Ja det hadde vært kult det...

Bra at så mange kommer.

Kommer til og spille BattleField / Generals: Zero Hour / WC3:FrozenThrone / og selvfølgelig !SOF2! :woot:

hva jeg ikke kommer til og spille (iallefall ikke mye, må vell bli hvis noen slitne irriterende venner spør) CS!!! :evil:

Lenke til kommentar
Dårlig respons på den andre tråden så jeg får spørre her; Skal vi lage til en HW.no-rekke? og hvor skal vi sitte?

Bra at så mange kommer.

Kommer til og spille BattleField / Generals: Zero Hour / WC3:FrozenThrone / og selvfølgelig !SOF2! :woot:

hva jeg ikke kommer til og spille (iallefall ikke mye, må vell bli hvis noen slitne irriterende venner spør) CS!!! :evil:

Lenke til kommentar

Bra at så mange kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...