PaladinNO Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Skyrim har ingen rulletekst, ingen slutt, men de ulike Quest-lines har jo en slutt selvfølgelig. Takker for info. Det var det jeg var redd for, så da får jeg revurdere Skyrim (jeg ønsker ikke å spille spill som er en "neverending story").. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Takker for info. Det var det jeg var redd for, så da får jeg revurdere Skyrim (jeg ønsker ikke å spille spill som er en "neverending story").. Det er jo en ending på historien etter at historiene er over kan du bare gå rundt å free roame som du vil det er ikke neverending. Greia er bare at du kanskje har lyst å ta quest du ikke har gjort etc. men det vil aldri stå the end også slutter spillet du vil bare kunne gjøre det du ikke har gjort etter at spillet er ferdig. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg vil at all den tiden jeg bruker på "roaming", og samling av utstyr, og sidequests osv. skal bare være en del - gjerne en stor del - mot et større, overordnet mål, som en eller annen boss. Jeg har ikke lyst til å spille spill som bare er slutt når jeg ikke gidder spille lenger. Det kan gjerne i bunn og grunn være lineært (som egentlig alle spill med en definert slutt er) og med masse frihet imellom, da jeg i slike spill gjerne kun følger main quest (og evt. random sidequests) første gangen - og liker jeg spillet, ja, så starter jeg på nytt når jeg har lyst/tid og driver mass exploration (i den grad det lar seg gjøre), men da fortsatt i den viten hvordan spillet slutter. Crysis 1 + Warhead fenget meg veldig, samt SpellForce - de spillene går jeg egentlig aldri lei. Endret 6. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det er et hovedoppdrag (komplett med boss), og når du er ferdig med det kan du selv velge om du vil fortsette å reke rundt, eller om du vil si deg ferdig med spillet. Imidlertid ville jeg ikke spilt Skyrim (eller noe annet Bethesda-spill) for historien. De er fine om du vil slappe av og lunte rundt i en inderlig fantasiverden, men ikke noe for den som er ute etter dype fortellinger. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Noen dyp story trenger det ikke være, heller ikke noe "evil plot to take over the world" er påkrevet, men jeg vil gjerne at fortellingen skal være troverdig (så sant man ikke graver for mye) - men all "rekingen" vil jeg gjerne kun ha mulighet til å gjøre før jeg møter bossen. Et annet problem for meg er muligheten for alle mod'ene - i likhet med Diablo 2, så kan man bruke mods som med en gang gir fri tilgang på det beste utstyret, og når jeg allerede nå vet at jeg har den muligheten, så frister det ikke å bruke mange timer på skaffe de samme tingene på "lovlig" måte. Men mods som forandrer/forbedrer grafikken høres spennende ut. Brukte etterhvert drop-mods til Diablo 2; de første gangene brukte jeg LANG tid på å prøve å finne über stash, men når fant ut at jeg kunne gjøre det samme bare på minutter med en mod, så - i ettertid - ødela det hele spillet for meg. Og jeg som ennå ikke har spillt igjennom spillet som hverken Barbarian, Druid eller Necromancer... Jeg skal tenke på Skyrim - akkurat nå har jeg allerede ~20 nye spill å se på (nå som jeg endelig har maskinkraft til å spille dem). Endret 7. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå