Ovidia2 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Fantasy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Lekkert utført igjen - samt at det krydres med viktige små detaljer. Det eneste jeg stopper opp ved, er at øynene mine naturlig følger fra modellen og ned langs høyre arm - og der mangler hånden? 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Takker Jan Høydal..ja hun holder hånden rett foråver egentlig veldig rart... hun strekker armen mye bakover så hånden syns ikke.... om du skjønner men jeg burde bedt henne skiftet stilling på hånden sikkert;) mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Takker Jan Høydal..ja hun holder hånden rett foråver egentlig veldig rart... hun strekker armen mye bakover så hånden syns ikke.... om du skjønner men jeg burde bedt henne skiftet stilling på hånden sikkert;)mvhTove Ja, forstår. Synes bare det så litt amputert ut - men det kan jo faktisk sees på som en undrende dimensjon i bildet i positiv forstand - jeg stoppet opp og undret meg iallefall 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Et meget godt eksponert bilde, med gode farger og kontraster ! Komposisjonen låser øynene til modellen med en gang og den høyre siden av bildet virker noe overflødig. Jeg foreslår å flippe bildet horisontalt slik at den "tomme" delen av bildet blir inngangen. Det er jo slik her i vest at vi leser både tekst og bilder fra venstre mot høyre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kan ikke si annet att dette er du en mester på...og du kommer opp med nytt hvergang,så det blir ingen gjentagelse heller Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Spennende klart fint bilde i en topp komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg