Gå til innhold

Lauvfall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et meget betagende bilde, Jan - og jeg liker veldig godt hvordan barnet har oppmerksomheten rettet mot lauvet.

Sjarmerende å se den lille detaljen som drypper fra haken ! :)

Fin bruk av blitz, selv om det flyvende lauvet kunne vært skarpere avbildet.

Komposisjonen er meget behagelig og valget av sort/hvit virker veloverveid.

Lenke til kommentar

Et meget betagende bilde, Jan - og jeg liker veldig godt hvordan barnet har oppmerksomheten rettet mot lauvet. Sjarmerende å se den lille detaljen som drypper fra haken ! :)Fin bruk av blitz, selv om det flyvende lauvet kunne vært skarpere avbildet.Komposisjonen er meget behagelig og valget av sort/hvit virker veloverveid.

Takker for svært gode kommentarer også på detaljene. Det var egentlig en ganske krevende modell :) samtidig som jeg prøvde å liste inn litt dynamikk med lauvet som beveger seg - det ble et kompromiss - og som du nevner kunne vært en smule bedre.

Lenke til kommentar
Et meget betagende bilde, Jan - og jeg liker veldig godt hvordan barnet har oppmerksomheten rettet mot lauvet. Sjarmerende å se den lille detaljen som drypper fra haken ! :)Fin bruk av blitz, selv om det flyvende lauvet kunne vært skarpere avbildet.Komposisjonen er meget behagelig og valget av sort/hvit virker veloverveid.
Takker for svært gode kommentarer også på detaljene. Det var egentlig en ganske krevende modell :) samtidig som jeg prøvde å liste inn litt dynamikk med lauvet som beveger seg - det ble et kompromiss - og som du nevner kunne vært en smule bedre.

Tenker litt at om du hadde valgt lukkerhastighet på 160 med iso 200 så ville du fått samme effekt med blandingen av omgivende lys og blitz samt at lauvet hadde blitt skarpere avbildet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...