Gå til innhold

Purpurhegre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg gjort meg til regel å bruke ramme for å gi intrykk av hvordan bildet ville ta seg ut på en vegg. Men jeg er jo fullt klar over at noen foretrekker tegnestifter eller tape framfor ramme.

Når det gjelder lerret og pvc plater stiller vel saken seg noe anderledes for jeg bruker heller ikke ramme på bilder printet på lerret.

Roar

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort meg til regel å bruke ramme for å gi intrykk av hvordan bildet ville ta seg ut på en vegg. Men jeg er jo fullt klar over at noen foretrekker tegnestifter eller tape framfor ramme.

Når det gjelder lerret og pvc plater stiller vel saken seg noe anderledes for jeg bruker heller ikke ramme på bilder printet på lerret.

Roar

Greit nok det, men skal en vurdere et bilde i en bildekritikk, slik som her inne, så er det nok ikke denslags inntrykk en først og fremst tenker på...(misforstå meg rett)..., selv om en selvsagt her også kan se for seg at enkelte bilder kanskje ville ta seg bra ut i glass og ramme.... :roll:

PS!

Skal dog merke meg at du har som regel å bruke ramme, av de grunner som du oppgir...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...