Static-_- Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Hei jeg har et problem med pcen min og skjønner ikke helt hvor feilen ligger det har seg sånn at jeg spilte en kveld gikk å la meg når jeg stod opp igjen fikk jeg "No Signal Detected" litt info om pcen min Hovedkort : MSI Big Bang Trinergy CPU I7 870 LGA1156 RAM : Corsair 16gb 1366mhz GPU : HIS 5970 PSU : Corsair AX750 Første jeg tenkte når jeg så denne feilen var prøv å reset bios, dette fungerte ikke. da begynte jeg å se på de andre dele i pcen min Først ut var skjermkort, tok det med ned til Digital Impuls og de testet det og fant ingenting galt med skjermkortet, Neste steg var å se om PCI Express slotsene var defekte det var de ikke Hele pcen min starter opp og alt kjører normalt men ingen signal på skjerm noen som har noen pointers om hva som kan være galt? Endret 16. april 2013 av Static-_- Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Sjekk om skjermen tar imot på riktig input (VGA, DVI, DisplaPort etc.). Vil tro at skjermen har noen knapper på seg der du kan skifte på det. Hadde en skjerm som byttet mellom VGA og DVI når jeg skrudde den av... Lenke til kommentar
Static-_- Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Skjønner ikke helt hva du mener? skjermkortet mitt har dessverre bare 2 DVI porter HDMI og DP så skjønner ikke helt hvordan jeg kan skifte mellom VGA og DVI da men takk for svar Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Tenkte ikkje på skjermkortet, men skjermen, hvilke porter bruker du? Noen skjermer klarer ikke å finne ut selv, hvilke porter som blir brukt, dermed må en (på de skjermene) skifte manuelt på skjermen. Lenke til kommentar
Static-_- Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Bruker en DVI Port hvordan endrer jeg dette på skjermen min? Har en http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16824009222 hvis det kan hjelpe Endret 16. april 2013 av Static-_- Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Forskjellig fra skjerm til skjerm. De fleste skjermene har en enkel meny, bare trykk på knappene på skjermen og let deg frem. Sier ikke det er løsningen, men kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Static-_- Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Ok takker for tips skal prøve dette når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Static-_- Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Hei prøvde meg litt frem men var ingen valg om input signal på skjermen min :S Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Da vet jeg ikke, dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå