tek73 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Vet ikke om dette hører inn under programvare. Men det står at jeg må trykke skriften speilvendt. Hvordan gjør jeg det ??? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Du går på FILE print setup.... dær finn du det... har gjort det sjøl. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det skulle vel også gå å bruke et litt avansert bildebehandlingsprogram og speilvende bildet før det skrives ut. Hvis det var no sånt du mente da. Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hørt om paint??? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvor får man kjøpt slike sett som man skriver ut og trykker på klær..? Man fester dem vel med strykejern..? Helst Internetbutikk.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvor får man kjøpt slike sett som man skriver ut og trykker på klær..? Man fester dem vel med strykejern..? Helst Internetbutikk.. hvorfor helst inett butikk?! har du sjekket på bokhandelen? er ikke det enkelt å greit? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Selger bokhandler slikt..? Grunnen til at jeg sa helst INetbutikk var at ikke noen skulle komme med noe butikkkjeder som ikke er i nærheten av der jeg bor.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 http://www.binders.no Må riktignok ha firmakonto for å få bestilt online/tilsendt, men kanskje det finnes en binders butikk i nærheten tross alt?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Er jeg m_ongo å lete eller finnes det ingen plass på binder.no der de selger slikt..? Legg inn URL om du finner en.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 http://www.binders.no Produktkatalog - Data - Datatilbehør - Data & Spesialpapir' Langt nede på siden... Spesialpapir - Canon T-shirt transfer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 De selger dem i alle bokforetninger. Hvis du vil ha noen ferdige, kule motiver, selger de på eBay. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 De selger dem i alle bokforetninger. Hvis du vil ha noen ferdige, kule motiver, selger de på eBay. Hmmm... I alle bokforretninger??? Drøy påstand da vi har 2 slike her hvor jeg bor, men ingen av dem har? Ikke alle som bor i by vet du, og enda færre ved siden av f.eks. Tanum.... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå