MorganGaming Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 hei sveis! jeg trenger da noen nye hodetelefoner, nå som mine k518dj ble kjørt over av en lastebil de skal helst være lukket da jeg sitter mye på bussen, og jeg vet godt at ingen har lyst til og høre masse unødvendige lyder på vei hjem fra jobb. de må også ha god og relativt kraftig bass, da jeg hører mye på electronica som dubstep, hardstyle osv. jeg likte lydbildet til k518dj veldig godt, men det var litt lite bass i de. likte også utforminga, men de var ikke behagelige og ligge i senga med, men sånt noe klarer jeg fint og leve med. håper dette er nok info, prøvde og få med så mye jeg kunne komme på nå Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Når du sier bass så tenker jeg med en gang Beyerdynamic DT770 pro 80ohm. De liker seg best med en forsterker, så en eller annen versjon av Fiio kan vært lurt å kjøpe med. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Trøtt som jeg var når jeg lagde tråden, så glemte jeg budsjettet. xD 250 - 500 kroner. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Til den prisklassen er vell ørepropper det beste valget. Tror ikke du får noen særlig gode hodetelefoner til den prisen. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Til den prisklassen er vell ørepropper det beste valget. Tror ikke du får noen særlig gode hodetelefoner til den prisen. Den dagen jeg bruker ørepropper fryser helvete over. Jeg får meg et nytt k518dj eller koss portapro. De er helt greie. Men har lyst på noe med mer trøkk i bassen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Sony MDR-XB500 eller MDR-XB700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå