Krishell Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har nå sittet med firstmile en stund, hatt noen problemer men så fort vi har tatt kontakt har di fikset det. Men siden vi fikk firstmile har vi ca en gang i uken mistett inetten i 15 min. Noe som er irriterende hvis man er no ftp uten resume eller trenger inett som værst. Så vi sendte mail og forklarte oss. Vi har funnet ut at routeren er problemet siden den ikke svarre på ping når vi har mistett internett. dagen etter mailen kom de på døren leverte en midlertidig router. Men denne har laget mye ****** for oss. speeden vår går i jojo fra 2kbs til 2mbit, i natt mistett jeg nett fra 2 til 10 om morningen. Jeg prøvde da og dra en tp fra modemet og inn i maskina men nettet funka ikke. prøvd mens vi har nett og gjøre det sammen men kommer meg ikke på nett da. Er det noen som vet hva som må til? jeg har prøvd med kryssa og ukryssa tp. Hva skal jeg gjøre for og få internett på maskina uten og gå gjennom router? mvh Krishell Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Du er heldig du du som har firstmile Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 det hjalp jo... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 mista nett fra ca 01 til 10 i dag tidelig, Lure rpå om firstmile gir no avslag på dette. Er som oftest oppe om nettene og da er det leit ikke ha no inett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå