Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Eksboks skrev (På 16.4.2013 den 17.43): Godt forsøk. Men dette er ikke samme facebooksiden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Finn facebooksiden du snakker om da. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 ChrisReeve skrev (På 16.4.2013 den 18.15): Finn facebooksiden du snakker om da. Du har jo sett den, jeg la først ut et bilde av siden, og så en video som omtalte samme siden. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Vi er opptatte av å finne kildene dine for å se om kildene er RIKTIGE. Du bryr deg vel ikke om det du tror på er sant, så lenge det passer ditt verdenssyn? 8 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 aklla skrev (På 16.4.2013 den 16.06): Hvor mange personer i Al-Qaida er trent av CIA da? Så vidt jeg har fått med meg er det hele 1 person... Ja, den personen som har hatt størst betydning for organisasjonen. Og det var ikke bare han som ble trent opp, jeg har ikke faktisk tall. Men disse menneskene ble trent av CIA for å kjempe i kampen mot Soviet. That's the world. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Baltazar94 skrev (På 16.4.2013 den 17.54): Er dere ikke interessert i å finne ut hva som virkelig skjedde ? Men seriøst, er det ikke litt tidlig å konkludere med slikt allerede dagen etter ?? Folk var raske med å konkludere med at det var muslimer som sto bak bomben 22. juli... Hadde du tippet at det var en arisk, norsk mann med verdier tilnærmet lik dine egne som sto bak før sannheten kom for en dag?? Jeg synes du burde roe dette litt før du mister all troverdighet på dette forumet... 6 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 αкαѕнα skrev (På 16.4.2013 den 18.43): Jeg synes du burde roe dette litt før du mister all troverdighet på dette forumet... Litt for sent for det ... 8 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Lakus skrev (På 16.4.2013 den 18.30): Vi er opptatte av å finne kildene dine for å se om kildene er RIKTIGE. Du bryr deg vel ikke om det du tror på er sant, så lenge det passer ditt verdenssyn? Det er ikke dere som skal avgjøre hvilke kilder jeg skal bruke, jeg er mer enn gammel nok til å gjøre det selv. Jeg sier ikke til dere "legg fram kildene deres så skal jeg vurdere om de er riktig" Det dere mener er også at kun offisielle og politisk korrekte kilder er riktige, og om alle hadde vært like politisk korrekt som de fleste her inne som ikke stoler på andre enn myndighetene og offsielle myndighetskontrollerte kilder, så hadde vi alle ennå trodd at jorden er flat. Jeg har ikke noe spesielt "verdenssyn" Jeg stemmer ikke på noe politisk parti, og støtter ikke noen ideologi. Det eneste jeg prøver på er å fortelle sannheten, som ikke kommer fram i offisiell media. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Baltazar94 skrev (På 16.4.2013 den 18.48): Det er ikke dere som skal avgjøre hvilke kilder jeg skal bruke, jeg er mer enn gammel nok til å gjøre det selv. Så lenge du ikke engang gidder å komme med kilder så er ikke det et problem. For uten troverdige kilder er det ingen grunn til å bry seg om det du sier. 8 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Du pleier å legge ut kilder som ikke er troverdige i det hele tatt, kilder som er laget av konspirasjonsteoretikere og deres mobiltelefoner: http://youtu.be/o5KlsLOpk2A Endret 16. april 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Lakus skrev (På 16.4.2013 den 19.41): Så lenge du ikke engang gidder å komme med kilder så er ikke det et problem. For uten troverdige kilder er det ingen grunn til å bry seg om det du sier. Det er klart at baltie ønsker å si det han mener samtidig er det klart at han ikke bry seg hva andre mener om hans innlegg. Hvorfor delta i en debattforum når du ikke bry deg hva andre mener? Lettere å sitte hjemme å kose seg med dine egne delusions! 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Eksboks skrev (På 16.4.2013 den 19.43): Du pleier å legge ut kilder som ikke er troverdige i det hele tatt, kilder som er laget av konspirasjonsteoretikere og deres mobiltelefoner: Det så jo litt sært ut og det skal ikke jo ikke mer til for å blusse opp en skepsis som allerede ligger der... Men se på dette klippet 2:30 så får man forklaringen... 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Mr.M skrev (På 16.4.2013 den 13.05): Skillet mellom hva som er terror kan/bør vel ikke gå mellom bruk av bomber vs skytevåpen? Så hvorfor denne uklarheten i definisjon? Dersom man dreper sivile for å spre frykt er vi inne på terrorisme. Tror ikke det har noe å si hvilke metoder man bruker. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Baltazar94 skrev (På 16.4.2013 den 18.22): Du har jo sett den, jeg la først ut et bilde av siden, og så en video som omtalte samme siden. Jeg vil ikke se bilder eller videoer som kan redigeres. Jeg vil se kilden, dvs. Facebooksiden. Vi har funnet den, eller en med identisk navn, som også ble opprettet før 15. april, men dette avfeier du grunnløst. Du har ikke troverdighet i denne tråden fordi du nekter å vise kilder, og når vi spør om dem, så sier du at du enten har vist dem, eller at vi ikke må være så blinde, og at vi må lete selv. Det har lite å gjøre med at du, som du selv påstår, ikke er "politisk korrekt". 6 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 monzilla skrev (På 16.4.2013 den 20.02): Dersom man dreper sivile for å spre frykt er vi inne på terrorisme. Tror ikke det har noe å si hvilke metoder man bruker. Du, jeg og mange andre er enige om det, og nå har også Obama kalt hendelsen for "act of terrorism" For når man fyller trykkokere med metall-biter og eksplosiv i hensikt å skade flest mulig så er det utvilsomt det det er. Bortsett fra herzeleid som jeg diskuterte med lengre bak, som først vil vente og se hvem som stod bak, før han er villig til å kalle det terrorhandling. Da begynner det å lukte litt underliggende "politisk agenda" for standpunktet...? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Baltazar94 skrev (På 16.4.2013 den 18.48): Det er ikke dere som skal avgjøre hvilke kilder jeg skal bruke, jeg er mer enn gammel nok til å gjøre det selv. Jeg sier ikke til dere "legg fram kildene deres så skal jeg vurdere om de er riktig" Når du ser på kilden som f.eks Eksboks viser, som ikke viser hele bildet sånn at det ser litt rart ut sånn det blir filmet, men ser riktig ut når man ser hele bildet, altså, manipulert, så skjønner du kanskje at man blir skeptisk til kildene konspirasjonsteoretikerene kommer med? Er ikke første gangen bilder og film har blitt manipulert på denne måten desverre. Ikke så rart at man blir skeptisk til kilder når en del av bevisene som blir lagt frem viser seg å være manipulerte for at de skal støtte ett synspunkt. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Eksboks skrev (På 16.4.2013 den 19.43): Du pleier å legge ut kilder som ikke er troverdige i det hele tatt, kilder som er laget av konspirasjonsteoretikere og deres mobiltelefoner: Ja, der kom den, Mao det du sier, og det de fleste her mener er at jeg må komme med kilder og dokumentasjon som understreker det dere mener. Og dere mener at alt annet som ikke er slik dere mener det skal være er "konspirasjonsteorier" Mao helgardering mot ny kunnskap som kommer fra andre kilder enn myndighetene. Akkurat slik myndighetene vil, slik at de kan manipulere og hjernevaske dere slik de ønsker. Det var slik det skjedde i kina under mao, slik skjedde det i sovjet under Stalin, i Tyskland under Hitler og i kambodsja under pol pot. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 16. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på Baltazar. Alle veit han er spik spenna gæærn, og ingen argumenter, uansett hvor gode de er, kommer til å endre dette. Å diskutere med en vegg er mer givende. Gjør dere selv en tjeneste og sett han på ignore. Det har jeg gjort for lenge siden. Endret 16. april 2013 av Skurupu 15 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Folkens. Forumet har en fin funksjon for slike folk som Baltazar! Vis skjult innhold Første gang jeg opplever å lese en slik nyhet her før en av landets store aviser. Men der igjen har vel unngått disse de siste dagene grunnet en viss artist. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hansien skrev (På 16.4.2013 den 20.27): Folkens. Forumet har en fin funksjon for slike folk som Baltazar! Vis skjult innhold Første gang jeg opplever å lese en slik nyhet her før en av landets store aviser. Men der igjen har vel unngått disse de siste dagene grunnet en viss artist. Takk for tipset, har ikke vist om en slik funksjon, den skal nok bli brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå