herzeleid Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Vel, for egen del vil jeg allerede nå betegne Boston-bombene som ren terrorhandling. Mens du vil først vente å se hvem/hvorfor, før du anser hendelsen som terror? Jo det ser ut som ett terroranngrep. Poenget er at om alt som skaper frykt i befolknignen er terror mister ordet sin betydning, ref spørsmålet ditt om hvorfor enslige gærninger under fks. skoleskytinger ikke kalles terroranngrep. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Al-Qaida er trent opp av CIA, og nei dette er ikke noen konspirasjonsteori. Det er faktum. Det er ikke forsøkt skjult engang. Verden er litt mer sammensatt enn du tror, er jeg redd for. Hvor mange personer i Al-Qaida er trent av CIA da? Så vidt jeg har fått med meg er det hele 1 person... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Selvfølgelig er det terrorisme, spørsmålet er hvem står bak... Ufin spøk i spoiler, les på eget ansvar.. Fanatiske feitinger? Fat People Liberation Front? 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 De fleste her tror at noen mennesker er så onde at de kan gjøre noe slikt, og så langt kan vi vel kanskje være enige. Men hvorfor tror alle at det er så utenkelig at myndighetene står bak ? Myndighetene har jo all makt, og de har motiv i massevis. Disse som utgjør "myndighetene" er jo mennesker, de har all makt og mulighet til å gjøre noe slikt, og de har motiv i massevis. Hvorfor mener de fleste da at det er så utenkelig at de har gjort det, mens de samme personene tror at noen i folket har gjort det helt uten motiv og uten reel mulighet til å plassere noen bomber pga pågående øvelse og sikkerhetstiltak med politi og avstengt område ? Å skape frykt i folket for å få aksept for å innføre flere "sikkerhetskontroller" og mer overvåking er jo motiv god nok. Å henge ut grupper i folket som"terrorister er et annet osv. For som pst prøvde på etter 22 juli, så har også myndighetene i USA pekt på kristne, patrioter og folk som kritiserer regjeringens politikk som farlige terrorister. Bare myndighetene har slike motiver. Så litt om hvorfor jeg er sikker på at dette var en falsk flagg aksjon. Jeg fulgte med på direktesending fra USA, og det kom ganske tidlig fram at noen løpere hadde blitt advart mot å delta i løpet, beskjeden var at hvis de deltok så ville de dø. Det var en øvelse like før bombingen, noe som kjennetegner slike falsk flagg aksjoner. Det var bombehunder i målområdet der bombene smalt, men de klarte altså av en eller annen mystisk grunn ikke å finne bombene. Denne facebooksiden dukket opp flere dager før Boston maraton. Og dette illuminatikortet viser aantakelig at en falsk flagg aksjon ville skje under Boston maraton. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Et spillekort! Da må det være sant. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 16. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2013 Denne facebooksiden dukket opp flere dager før Boston maraton. Den siden var laget i 2011 og i 2011 var det en eksplosjon i Boston. Vær så snill å slutt med tullet ditt. http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8636424/Boston-explosion-five-dead-in-huge-fireball-during-illegal-vodka-brewing-operation.html 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 16. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2013 Ler så jeg driter på meg. For noen heftige bevis. 11 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Så det er MER sansynelig at noen har en tidsmaskin som ser inn i fremtiden og henter ut jpeg-bilder enn at det er teknisk gleppe? Når i all verden skal du lære deg kildekritikk Baltazar? 6 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Bin Laden var aldri stor og sterk. Og at han var leder av Al Qaeda var hinsides enhver tvil. Dessuten har han nå vært død en god stund, og kampen mot terror fortsetter som før. Bin laden døde allerede i 2002, og den videoen der han "innrømmet" å ha stått bak 9/11 var falsk. al quaida er skapt, sponset og finansiert av cia. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Bin laden døde allerede i 2002, og den videoen der han "innrømmet" å ha stått bak 9/11 var falsk. al quaida er skapt, sponset og finansiert av cia. "A study published in 2012 also found that conspiracy theorists frequently believe in multiple conspiracies, even when one conspiracy contradicts the other. For example, the study found that people who believe Osama Bin Laden was captured alive by Americans are also likely to believe that Bin Laden was actually killed prior to the 2011 raid." 7 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Snedig at eneste beviset for at siden fantes er noen som tok bilde av siden med kamera(om det er flere kilder er det strengt tatt uvesentlig)... Bilder er lett å forfalske... Sider er lett å endre på så ta ett bilde. Gruppenavn på facebook er også lett å endre. Men, kildekritikk er jo uvesentlig så lenge kildene støtter det man selv mener er rett Endret 16. april 2013 av aklla 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Den siden var laget i 2011 og i 2011 var det en eksplosjon i Boston. Vær så snill å slutt med tullet ditt. http://www.telegraph...-operation.html Hvorfor tror du at siden er fra 2011 ? Selv om det skjedde en eksplosjon i Boston i 2011 så betyr jo ikke det at facebooksiden er fra 2011. Du bør lese kommentarene på siden, så finner du at denne siden ikke er fra 2011. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Fordi jeg er inne på den siden nå og det står klart og tydelig at den er laget 12 desember 2011. 6 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det er fullt mulig å endre hva siden heter i ettertid 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Hvorfor tror du at siden er fra 2011 ? Selv om det skjedde en eksplosjon i Boston i 2011 så betyr jo ikke det at facebooksiden er fra 2011. Du bør lese kommentarene på siden, så finner du at denne siden ikke er fra 2011. Du suger rett og slett på kildekritikk. Hvorfor skal vi stole på deg når du ikke gidder å sjekke selv? Se her, siden ble opprettet i desember 2011. Det er også mulig å forandre navn på mindre grupper på Facebook. Når man har så lite som 18 Likes, kan man fint endre navn, og mange gjør dette for å få flere likes på sine grupper. Se toppkommentarene til videoen du selv postet: Michael Berry for 13 timer sidenIt's very possible the admin of the page changed their name for when the event happened. You're allowed to change Facebook pages under 200-300 likes (I know from experience) Andy Smith for 17 timer siden Nothing suspicious here. You can create a page, then change it to something else later. The original "join" date remains the same. So this looks like a big old conspiracy, but it's not. Settle down people. Du må gjerne teste selv hvis du ikke tror oss... Endret 16. april 2013 av ChrisReeve 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Fordi jeg er inne på den siden nå og det står klart og tydelig at den er laget 12 desember 2011. Og jeg tror du lyver. http://www.youtube.com/watch?v=n4l9yK6vtCU Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Gjesp. Gå og troll et annet forum. 1 Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg forventer at de kommer til å forby et eller annet som følge av dette. Ladekomponenter er hva jeg tipper de kommer til å gå etter. Det er latterlig mtp at om dette var en 200kg bombe som egentlig var laget for å bli sluppet på fattige afghanere så hadde ikke de samme snakkende hodene i hovedstrømspressen fortalt oss hvordan vi må stoppe krigen. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Du suger rett og slett på kildekritikk. Hvorfor skal vi stole på deg når du ikke gidder å sjekke selv? Se her, siden ble opprettet i desember 2011. Hvorfor blir dere helt gale så snart jeg kommer og forstyrrer den politisk korrekte syklubben deres at dere glemmer all folkeskikk og alle forumregler, og angiper meg i flokk med alle midler dere har til rådighet ? Og hvorfor prøver dere å finne noe i min dokumentasjon som dere mener dere kan bruke for å angripe meg og overser alt annet ? Er dere ikke interessert i å finne ut hva som virkelig skjedde ? Slik dere holder på så må man nesten tro at det viktigste for dere er å angripe meg og andre politisk ukorrekte slik at dere kan få ha dette forumet i fred, og kun for politisk korrekte personer. Mao et forum kun for politisk korrekte hvor dere kan konkurrere om hvem som er mest politisk korrekt, og hvem som er mest blind i sin tibedelse av myndighetene både i Norge, og i USA som i dette tilfellet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå