Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men du kan heller ikke bevise at det du tror har skjedd er "sannheten"...

 

Jeg har allerede bevist utover enhver tivil at bombingen i Boston var en falsk flagg aksjon.

Sammen med andre her som også er kritisk til den offisielle historien om hva som skjedde.

 

Problemet er at de politisk korrekte her ser ut til å ha mistet enhver evne til å ttenke selvstengige tanker utenfor rammen av den politisk korrekte boksen som de er stengt inne i.

 

HtPnkh6.jpg

Lenke til kommentar

Du har ikke bevist en dritt. Ei heller gidder du å svare når noen diskuterer kildene dine, du hopper elegant over. Er det fordi du vet at du vil tape? Hvis du er så skråsikker på at det du skriver er sant, hvorfor ikke svare? Vis oss at det er rett, og gidder du ikke det forstår jeg ikke hvorfor du er her i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Du har ikke bevist en dritt. Ei heller gidder du å svare når noen diskuterer kildene dine, du hopper elegant over. Er det fordi du vet at du vil tape? Hvis du er så skråsikker på at det du skriver er sant, hvorfor ikke svare? Vis oss at det er rett, og gidder du ikke det forstår jeg ikke hvorfor du er her i det hele tatt.

 

Jeg har bevist mye mer enn enn"en dritt"

Og jeg påpekte også i innlegget mitt over hvorfor dere ikke er i standt til å akseptere noen av disse bevisene, for dere vil bare ha politisk korrekte beviser som understreker og bekrefter den offisielle historien og dermed også deres egne meninger.

 

Jeg svarer ikke på slike innlegg som du nevner fordi de er useriøse og fulle av personangrep og nedsettende bemerkninger.

Meningen med slike innlegg er kun å prøve å finne noe i svaret som dere kan vrenge på for å komme med nye personangrep og nedsettende bemerkninger.

Lenke til kommentar

 

Se hvordan trykkbølgen også drar glass mot eksplosjonen.

Bilde

Var det en bombe inni VG bygget fordi det ligger glass på utsiden?

 

Klarer du å innrømme at du tok feil med det argumentet?

 

Hvordan får du denne videoen til å vise at glass bilr trukket mot eksplosjonen ??

 

Dette er en video som viser en test av trykksikkert glass, den ene glassruten blir knust og havner på gulvet innenfor, siden jo eksplosjonen er utenfor vinduene.

Den andre ruten er av trykksikkert glass, og den tåler trykket fra eksplosjonen.

 

Og ja, det var en bombe i vg bygget.

Lenke til kommentar

Hvordan får du denne videoen til å vise at glass bilr trukket mot eksplosjonen ??

 

Dette er en video som viser en test av trykksikkert glass, den ene glassruten blir knust og havner på gulvet innenfor, siden jo eksplosjonen er utenfor vinduene.

Den andre ruten er av trykksikkert glass, og den tåler trykket fra eksplosjonen.

 

Og ja, det var en bombe i vg bygget.

Om du ser på glasset til venstre ser du at en hel del glass blir med ut av vinduet.

Bildet du viste viser kun utsiden, det ligger nok mye glass på innsiden også av bygget også.

Du ser det enda bedre her:

 

https://www.youtube.com/watch?v=PS4BLMs-Z3c

Lenke til kommentar

Hvor er beviset for at det var en bombe i VG bygget? :nei:

 

En del av dette beviset du etterlyser ligger på gaten utenfor bygget

 

En annen ting er at om en bombe hadde eksplodert utenfor så ville det vært mer skader på fasaden på bygget, og også rutene nede og på sidene ville blitt knust, og glasset ville selvfølgelig blitt blåst inn i bygningen.

Lenke til kommentar

Påstår du da at det var flere bomber 22 juli? OG det med glasset er motbevist.

 

Ja jeg det var flere bomber 22 juli.

 

Og dere har ikke klart å motbevise noe, dere kommer med påstander og "antagelser" Men det er ikke bevis på noe som helst, selv om dere nok muligens tror det selv.

 

Men jeg må innrømme at jeg er litt imponert over de anstrengelser dere går til for å holde på deres politisk korrekte overbevisning.

 

 

22 juli er forøvrig ikke tema her, så jeg vil ikke komme med ytterligere kommentarer om det her i denne tråden.

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har lest har vel du bare kommet med påstander som fortløpende har blitt motbevist på løpende bånd..

 

Så det er nok du, Baltazar, som ikke har klart har klart å kommet med noe konkrete bevis.

 

Din ellers måte å fremme din sak på sørger og for at din troverdighet er lik null.

Lenke til kommentar

En del av dette beviset du etterlyser ligger på gaten utenfor bygget

 

En annen ting er at om en bombe hadde eksplodert utenfor så ville det vært mer skader på fasaden på bygget, og også rutene nede og på sidene ville blitt knust, og glasset ville selvfølgelig blitt blåst inn i bygningen.

Så det var bomber inni disse byggene i oslo?

Faktisk i mange av rommene måtte det ha vært bomber

 

 

bombeangrep.jpg

shattered%20glass%20across%20near%20the%20explosion.jpg

nLfVsdAUAGjBNGcXHmqntg1xZQxz6lGHl7MXv-B9n1fQ.jpg

1320415616216_595.jpg

1317311203886_87.jpg

img_2051.jpg

DSC_0760.JPG

fig11-1.jpg

eksplosjon4.jpg

LB_bombe_Oslo_skade_216492c.jpg

 

 

Spesiellt det siste bildet er litt "festlig" da det må ha gått av en bombe inni frisørsalongen, som faktisk ikke gjør noe annen skade enn på vinduet?

Om glasset ikke gikk utover også måtte det vel noen hundre bomber til for å få til sånne skader...

 

Edit: 22. juli i seg selv er ikke relevant nei, men glasset utenfor alle vinduene som har knust er det.

Endret av aklla
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja jeg det var flere bomber 22 juli.

22 juli er forøvrig ikke tema her, så jeg vil ikke komme med ytterligere kommentarer om det her i denne tråden.

22. juli var relevant med tanke på glass og eksplosjoner. Har du innsett at du sier at det var en bombe inni hvert eneste bygg som fikk knust vinduene sine?

 

Bilde

Hvorfor er det glass inni butikken hvis bomben var der inne?

Lenke til kommentar

Nå håper jeg Baltazar kan svare på videoen som viser glasset som går tilbake mot eksplosjonen, og bildet som viser glass på innsiden av ruten, som dobbeltdreper påstanden hans.

 

La oss ikke gå videre til andre punkter eller temaer før vi er ferdig, push denne detaljen på Baltazar helt til han slutter å svare, eller innrømmer at han har tatt feil på akkurat dette punktet. Det er i hvertfall en start.

 

 

Hva sier du Baltazar? Påstår du fortsatt at glass ikke kan havne på utsiden av vinduet hvis eksplosjonen også var på utsiden? Og hvis eksplosjonen er på innsiden, og første delen av argumentet ditt faktisk stemmer (selv om det er bevist i videoen at den påstanden er feil), hvorfor er det glass på innsiden av ruten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...