Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at alle liksom skal være skuespillere for konspirasjonsfolket om dagen? Hva i alle dager skulle poenget med det være?

Fyren har fått sprengt av seg begge ben, en skade det langtfra er noen automatikk i at skulle føre til at han blør ut. Jeg tror de fleste som faktisk har erfaring med slike skader vil si seg enige med meg i at du fint kan overleve en slik skade, slik drøssevis av hjemvendte soldater har gjort.

På toppen av alt vil nutcasen ha stakkaren arrestert?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir stadig avslørt nye ting om bombingen i boston. Steven Spielberg burde virkelig hat en boston bombing award, for dette var veldig godt iscenesatt.

Pictures that Prove Double Amputee was an Actor at Boston Bombings

http://nesaranews.bl...mputee-was.html

Jeg har sett FLERE video klipp der folk har fått blåst av seg begge beina ved å gå på miner eller IED, de fleste overlever, så der DØDE et av punktene til denne såkalte "eksperten"...

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Om en står nærme en eksplosjon vil man vel og få mye varme rundt såret/sårene som faktisk kan bidra til å begrense blodttapet da dette fort kan være med på å smelte sammen blodårene.

Eller?

Det er ganske vanlig at blodårene rekker seg sammen eller revner på en måte som gjør at det ikke kan strømme ut i store mengder. Hadde en periode på ambulanse der en av sjåførene kunnet fortelle at han hadde fått inn en pasient med avkappet fot. Han hadde kun brukt blodtrykksmansjetten som ett slags turnike og klart seg fint med det siden årene hadde trukket seg sammen og blødninger dermed ikke var så intens. Faktisk har amputasjon blitt brukt lenge i krig som en mer effektiv måte å stanse en vanskelig blødning i bein.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har sett FLERE video klipp der folk har fått blåst av seg begge beina ved å gå på miner eller IED, de fleste overlever, så der DØDE et av punktene til denne såkalte "eksperten"...

Nei, ingenting "døde"

Du har gått glipp av hele poenget fordi du ikke bryr deg med å studere dokumentasjonen.

Lenke til kommentar

Du har gått glipp av hele poenget fordi du ikke bryr deg med å studere dokumentasjonen.

Dokumentasjonen din består av noen få stillbilder hentet ut fra tidsløp på et par sekunder, kommentert av en 62 år gammel amerikansk ingeniør. Ingenting av det John MacHaffie forteller om sine kunnskaper gir noe kredibilitet innen medisin.

All annen dokumentasjon du har vist til består av udokumenterte påstander fra tilfeldige konspirasjonsteoretikere som ikke har noen dokumentert kunnskap innen områdene de uttaler seg om.

Endret av TEE
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er igrunnen litt interessant å se hvordan de politsk korrekte vrir seg å kroken for å unngå å se det åpenbare, nemlig at bombingen i Boston var en falsk flagg aksjon.

Hva er det som utløser slike enorme anstrengelser for å akseptere eller overse at myndighetene driver med slike falsk flagg aksjoner for å få det som de vil ?

Er det blind tilbedelse av Obama, eller er det noe annet ?

http://www.youtube.com/watch?v=SbqVqI1cWXc

Hovedmålet med slike falsk flagg aksjoner er å skape frykt og splittelse i folket, slik at folket villig skal godta å miste sin frihet og sine rettigheter.

Noe som regjeringen i USA langt på vei allerede har oppnådd i Boston.

Men det vil bli flere falsk flagg aksjoner i USA,og antakelig også noen bombinger utført med små atombomber.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her er en dame til som har vært på to steder, og denne er i tillegg egentli død, fordi offisielt så ble hun drept i det forrige angrepet hunble utsatt for.

aktmRgC.jpg

Klarer du finne noe om dama til høyre, som forresten er det samme bildet som til venstre, i litt mer offisielle kilder?

Jeg finner nemlig bare bildet på det jeg ser på som useriøse.

Mistenker dette er fra samme kilde som tok bilde av tv'n sin der "gore" forsvant som viste seg å være feil, samt facebooksidene som ikke finnes, som også ble tatt bilde av på en skjerm.

Hva skjedde med gode, gamle print-screen?

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja sannheten er alltid vond å høre for dem som elsker løgnen.

Jeg vsste jo at dagen ville komme da de politisk korrekte her inne ikke bare anstrengte seg for å unngå sannheten, men også roper og skriker om at de frekke personene som våger å påpeke sannheten må utestenges fra forumet.

Men selv om jeg som sagt visste at den dagen ville komme, så er det med litt vantro at jeg nå ser det skje.

Selv om at jeg også har sett tendenser til det i andre tråder, hvor andre meninger enn den politisk korrekte mening er forbudt.

Endret av Baltazar94
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det er fordi du er respektløs og nekter å svare på kritikk. La oss ta for oss ett emne av gangen.

Mannen som du mener ikke mistet beina, hvordan forklarer du at alt det skal ha skjedd i løpet av under 2/3 sekund? Hvordan er det mulig?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...