herzeleid Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hva er greia med at alle liksom skal være skuespillere for konspirasjonsfolket om dagen? Hva i alle dager skulle poenget med det være? Fyren har fått sprengt av seg begge ben, en skade det langtfra er noen automatikk i at skulle føre til at han blør ut. Jeg tror de fleste som faktisk har erfaring med slike skader vil si seg enige med meg i at du fint kan overleve en slik skade, slik drøssevis av hjemvendte soldater har gjort. På toppen av alt vil nutcasen ha stakkaren arrestert?! 2 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Det blir stadig avslørt nye ting om bombingen i boston. Steven Spielberg burde virkelig hat en boston bombing award, for dette var veldig godt iscenesatt. Pictures that Prove Double Amputee was an Actor at Boston Bombings http://nesaranews.bl...mputee-was.html Jeg har sett FLERE video klipp der folk har fått blåst av seg begge beina ved å gå på miner eller IED, de fleste overlever, så der DØDE et av punktene til denne såkalte "eksperten"... Endret 24. april 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Om en står nærme en eksplosjon vil man vel og få mye varme rundt såret/sårene som faktisk kan bidra til å begrense blodttapet da dette fort kan være med på å smelte sammen blodårene. Eller? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Om en står nærme en eksplosjon vil man vel og få mye varme rundt såret/sårene som faktisk kan bidra til å begrense blodttapet da dette fort kan være med på å smelte sammen blodårene. Eller? Det er ganske vanlig at blodårene rekker seg sammen eller revner på en måte som gjør at det ikke kan strømme ut i store mengder. Hadde en periode på ambulanse der en av sjåførene kunnet fortelle at han hadde fått inn en pasient med avkappet fot. Han hadde kun brukt blodtrykksmansjetten som ett slags turnike og klart seg fint med det siden årene hadde trukket seg sammen og blødninger dermed ikke var så intens. Faktisk har amputasjon blitt brukt lenge i krig som en mer effektiv måte å stanse en vanskelig blødning i bein. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Distressor Skrevet 25. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Det blir stadig avslørt nye ting om bombingen i boston. Steven Spielberg burde virkelig hat en boston bombing award, for dette var veldig godt iscenesatt. Pictures that Prove Double Amputee was an Actor at Boston Bombings http://nesaranews.bl...mputee-was.html Du eier faen ikke skam i livet. Umiddelbart etter eksplosjonene, uten at det var noen fakta på bordet overhode, skrek du ut "falskt flagg!!1111" og nå bruker du, på sedvanlig vis, disse IQ-blottede internettidiotene du elsker som bevisførsel for noen av de mest infantile, schizoide påstandene jeg har sett. Hvorfor tror du mer på disse idiotene med for mye fritid, altfor livlig fantasi og psykiske problemer enn du gjør på mennesker som faktisk vet hva de prater om? Her er en av yndlingene til konspifolket, Alex Jones: Endret 25. april 2013 av Distressor 12 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har sett FLERE video klipp der folk har fått blåst av seg begge beina ved å gå på miner eller IED, de fleste overlever, så der DØDE et av punktene til denne såkalte "eksperten"... Nei, ingenting "døde" Du har gått glipp av hele poenget fordi du ikke bryr deg med å studere dokumentasjonen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 25. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2013 Hahah, det smalt fra rette ræva. 11 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Du har gått glipp av hele poenget fordi du ikke bryr deg med å studere dokumentasjonen. Dokumentasjonen din består av noen få stillbilder hentet ut fra tidsløp på et par sekunder, kommentert av en 62 år gammel amerikansk ingeniør. Ingenting av det John MacHaffie forteller om sine kunnskaper gir noe kredibilitet innen medisin. All annen dokumentasjon du har vist til består av udokumenterte påstander fra tilfeldige konspirasjonsteoretikere som ikke har noen dokumentert kunnskap innen områdene de uttaler seg om. Endret 25. april 2013 av TEE 1 Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det er mange former for media. Morsomt at en som er i mot snart enhver form for statlig styring ikke greier å se at slike hendelser utvider statens fullmakter. Ikke noe sjokk at FBI har skolert vedkommende altså? Ingen sjokk her nei. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er igrunnen litt interessant å se hvordan de politsk korrekte vrir seg å kroken for å unngå å se det åpenbare, nemlig at bombingen i Boston var en falsk flagg aksjon. Hva er det som utløser slike enorme anstrengelser for å akseptere eller overse at myndighetene driver med slike falsk flagg aksjoner for å få det som de vil ? Er det blind tilbedelse av Obama, eller er det noe annet ? http://www.youtube.com/watch?v=SbqVqI1cWXc Hovedmålet med slike falsk flagg aksjoner er å skape frykt og splittelse i folket, slik at folket villig skal godta å miste sin frihet og sine rettigheter. Noe som regjeringen i USA langt på vei allerede har oppnådd i Boston. Men det vil bli flere falsk flagg aksjoner i USA,og antakelig også noen bombinger utført med små atombomber. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har du sluttet med å tippe datoer, Balty? Eller har du sluttet med det etter OL i London? 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 samme dame 2 steder. Her er en dame til som har vært på to steder, og denne er i tillegg egentli død, fordi offisielt så ble hun drept i det forrige angrepet hunble utsatt for. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Her er en dame til som har vært på to steder, og denne er i tillegg egentli død, fordi offisielt så ble hun drept i det forrige angrepet hunble utsatt for. Klarer du finne noe om dama til høyre, som forresten er det samme bildet som til venstre, i litt mer offisielle kilder? Jeg finner nemlig bare bildet på det jeg ser på som useriøse. Mistenker dette er fra samme kilde som tok bilde av tv'n sin der "gore" forsvant som viste seg å være feil, samt facebooksidene som ikke finnes, som også ble tatt bilde av på en skjerm. Hva skjedde med gode, gamle print-screen? Endret 26. april 2013 av aklla 1 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 må innrømme at til og med jeg kan skrive feil av og til når det går litt fort i svingene og er kaotisk, er jo tross alt bare ett menneske;o 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvorfor har ikke baltasar blitt bannet enda? 8 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Blir litt for mye, ja. Jeg har sagt igjen og igjen at dette handler ikke om konspirasjonsteorier, dette er ren trolling. Endelig begynner folk å skjønne det samme. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Ja sannheten er alltid vond å høre for dem som elsker løgnen. Jeg vsste jo at dagen ville komme da de politisk korrekte her inne ikke bare anstrengte seg for å unngå sannheten, men også roper og skriker om at de frekke personene som våger å påpeke sannheten må utestenges fra forumet. Men selv om jeg som sagt visste at den dagen ville komme, så er det med litt vantro at jeg nå ser det skje. Selv om at jeg også har sett tendenser til det i andre tråder, hvor andre meninger enn den politisk korrekte mening er forbudt. Endret 26. april 2013 av Baltazar94 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei, det er fordi du er respektløs og nekter å svare på kritikk. La oss ta for oss ett emne av gangen. Mannen som du mener ikke mistet beina, hvordan forklarer du at alt det skal ha skjedd i løpet av under 2/3 sekund? Hvordan er det mulig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå