Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les dette! Veit nå ikkje kva ein skal tru lenger. http://beforeitsnews...gs-2626684.html

Alle har lest om mannen i rullestol som fekk sprengt vekk begge føtene. Her påstår ei gruppe folk at bildet er photoshoppet!

Wow!

Jeg leste en gang noen som påstod at Jens Stoltenberg er en klone av Adolf Hitler. Og ingen ville vel skrive noe som ikke er sant på Internett?

Endret av L4r5
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hovedbasen er ikke så alt for langt unna Boston, så ser ikke på at de er der som beviser for noe som helst, det er jo ett stort arrangement og vil naturlig nok tiltrekke seg mange folk...

 

Men antar bevisene Brotato snakker om er betydelig bedre enn at de har hovedbase i området.

Og man har på seg sekker som passer til en utflukt på 3-4dager pga av hva ?

Lenke til kommentar

enig, Brotato hvis meg hvordan du bortforklarer bildene over, synes selv de er meget suspekte.

https://www.youtube.com/watch?v=aLjbN3Y40L0

 

Man ser de igjen i denne timelapsen.

 

0:50 - To av dem møtes ved mållinjen. Kan sees litt ned til høyre i bildet.

0:50 - 1:50 så virker det som de er litt rundt i målområdet. Tilsynelatende på telefon med kollegaer.

1:51 - De springer bort til en sort bil for å geleide den tilbake til målområdet.

2:27 - Bilen har parkert og 3-4 av dem står ved bagasjerommet.

3:13 - Man se at de begynner å løfte på forhenget på tribunene til venstre.

 

For meg så virker det som om de er en del av sikkerhetsteamet. 3:13 i videoen så kan man tydelig se at de drar ned forhenget på tribunet. Mest sannsynlig på jakt etter flere udetonerte bomber.

Forøvrig bare spekulasjoner. Om vi får vite mer kan bare tiden vise. Jeg har forøvrig ingen tro overhode på at de er involvert i det som skjedde.

 

TlEZtzT.jpg

 

Edit: Mer informasjon http://ftp.dailypaul.com/282579/identity-of-the-men-in-black-and-khaki-uniforms-at-the-boston-marathon-bombings

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Les dette! Veit nå ikkje kva ein skal tru lenger. http://beforeitsnews...gs-2626684.html

 

Alle har lest om mannen i rullestol som fekk sprengt vekk begge føtene. Her påstår ei gruppe folk at bildet er photoshoppet!

 

Det fine med bilder er at tiden virker å stå "stille".

De har reagert fort om de skal hatt tid til å gjøre alt det som er antatt i den "artikkelen".

Her er gifen bildene er hentet fra

 

ub9m4RL.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo alltid slik konspirasjonsteoretikerne driver på. Når noe skjer så slår de fast at det er en konspirasjon uten å ha et eneste bevis eller vite hva som har skjedd, og så leter man etter "bevis" etterpå, og det som skjer er at man skaper sine egne. Man leter så hardt etter noe som ikke er der, men de er så overbevist at hodene deres kreerer egne bevis.

Lenke til kommentar

Det er jo alltid slik konspirasjonsteoretikerne driver på. Når noe skjer så slår de fast at det er en konspirasjon uten å ha et eneste bevis eller vite hva som har skjedd, og så leter man etter "bevis" etterpå, og det som skjer er at man skaper sine egne. Man leter så hardt etter noe som ikke er der, men de er så overbevist at hodene deres kreerer egne bevis.

 

Det er en sammenheng med at dette fra tid til annen er mennesker som får helsevern eller psykologisk støtte.

 

Det er selvfølgelig på grunn at jensemann er ute etter dem, ikke fordi dem er gal.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal med sekk for 3-4 dager for å fyre av en bombe eller to og stikke av?

Drar de ut i felt umiddelbart etter bombingen?

Hvorfor trenger de mye utstyr?

 

Tipper det muligens er en førstehjelps-ryggsekk...

Noe sånt som dette, men mer anonymt, noe som stemmer godt om de er undercover vakter. Det stemmer godt med at sekken visstnok er borte etterpå også.

FA138OD.jpg

 

Telte forresten rundt 5 stk med ca like store sekker på ett bilde med ikke så alt for mange folk, er alle disse med også?

 

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hvorfor skal med sekk for 3-4 dager for å fyre av en bombe eller to og stikke av?

Drar de ut i felt umiddelbart etter bombingen?

Hvorfor trenger de mye utstyr?

 

Tipper det muligens er en førstehjelps-ryggsekk...

Noe sånt som dette, men mer anonymt, noe som stemmer godt om de er undercover vakter. Det stemmer godt med at sekken visstnok er borte etterpå også.

FA138OD.jpg

 

Telte forresten rundt 5 stk med ca like store sekker på ett bilde med ikke så alt for mange folk, er alle disse med også?

Jeg vet ikke hvem som er med eller ikke, jeg stiller bare spørsmål over ting jeg finner som er interessant.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke hvem som er med eller ikke, jeg stiller bare spørsmål over ting jeg finner som er interessant.

Bare en teori fra min side også.

Men, hva skulle sekken inneholdt om de gjorde det?

Kan ikke se behovet for sekker på en evt. Falsk flagg operasjon heller. De har de fortsatt rett etter bombene har gått av, så det er tydelig at de ikke inneholdt bombene, hva mener du det inneholdt?

Lenke til kommentar

Bare en teori fra min side også.

Men, hva skulle sekken inneholdt om de gjorde det?

Kan ikke se behovet for sekker på en evt. Falsk flagg operasjon heller. De har de fortsatt rett etter bombene har gått av, så det er tydelig at de ikke inneholdt bombene, hva mener du det inneholdt?

Jeg synes bare det generelt er rart at et privat selskap som Craft er der, måten og stedet de står er også noe spesielt.

Er jo 99% sikkert at de 2 brødrene la ifra seg sekker, man ser også hvor rolig de er rett etter bombene har sprengt= skyld.

 

For min del er skyld avgjort, men synes fortsatt noe skurrer litt som eks kan de ha fåt hjelp av en agent som er undercover, mulig også at myndighetene lot dem gjennomføre, hvem vet egentlig sikkert..

Lenke til kommentar

 

Jeg synes bare det generelt er rart at et privat selskap som Craft er der, måten og stedet de står er også noe spesielt.

Er jo 99% sikkert at de 2 brødrene la ifra seg sekker, man ser også hvor rolig de er rett etter bombene har sprengt= skyld.

 

For min del er skyld avgjort, men synes fortsatt noe skurrer litt som eks kan de ha fåt hjelp av en agent som er undercover, mulig også at myndighetene lot dem gjennomføre, hvem vet egentlig sikkert..

Syntes ikke det virker rart at de er der de er om de er leid in for sikkerhet.

Dette er folk som ikke er skuddredde, flere av disse ser ut til å være helt i toppen i militæret, de er altså både vant med og trent til akkurat slike ting. Antagelig ikke første gangen de opplever bomber som går av på den måten, sikkert ikke siste heller.

At de ikke freaker ut ser jeg på som veldig naturlig.

 

Men ja, noe er det med de, men personlig tror jeg de er en del av sikkerheten der.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...