omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 "According to some psychologists, a person who believes in one conspiracy theory tends to believe in others; a person who does not believe in one conspiracy theory tends not to believe another. Psychologists believe that the search for meaning is common in conspiracism and the development of conspiracy theories, and may be powerful enough alone to lead to the first formulation of the idea. Once cognized, confirmation bias and avoidance of cognitive dissonance may reinforce the belief. In a context where a conspiracy theory has become popular within a social group, communal reinforcement may equally play a part." Konspirasjonsteoretikere har ubevisst formet sin egen subkultur på internett hvor de forsterker hverandre og majoritetens avfeining av deres teorier blir sett på som ytterligere bevis for at de selv er spesielt intelligente som ser disse mønstrene av onde konspirasjoner ute i verden. Så er det bare å krysse fingrene for at de tror på såpass mange motstridende teorier at de aldri finner sammen i virkeligheten og radikaliseres. 5 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 American Terror: Manufactured by the FBI 5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 American Terror: Manufactured by the FBI Really? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Baltazar tror det norske Forsvaret sto bak Utøya. Å legge trollet til i ignore-lista er ikke så dumt. 9 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Baltazar tror det norske Forsvaret sto bak Utøya. Å legge trollet til i ignore-lista er ikke så dumt. Ikke forsvaret, men har selv sneiet tanken om at bakmenn i Ap kan ha noe med det. Den gjengen virker troende til hva som helst for å klamre seg til makta. 2 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Baltazar tror det norske Forsvaret sto bak Utøya. Å legge trollet til i ignore-lista er ikke så dumt. Problemet er hvis noen quoter han, det fanger ikke ignorefilteret opp Ikke forsvaret, men har selv sneiet tanken om at bakmenn i Ap kan ha noe med det. Den gjengen virker troende til hva som helst for å klamre seg til makta. Mener du virkelig dette? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Neeeii.. egentlig ikke. Men ville ikke falt på ryggen heller om det viste seg være noe i det. For å si det sånn da. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Baltazar tror det norske Forsvaret sto bak Utøya. Å legge trollet til i ignore-lista er ikke så dumt. Det er såpass fjøre Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du har all verdens informasjon ved fingertuppene og du velger blindt å tro på ting folk laster opp på Youtube... The internet... you're doing it wrong! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Youtube er jo et media med forskjellig kvalitet, meste parten av det er ikke noe jeg ville brukt som bevis. Lenke til kommentar
Populært innlegg bjokys Skrevet 21. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Jeg har ganske konkrete beviser på at angrepet ble utført av Baltazar94, jeg leste det nemlig på en blogg, og viss du kjører overvåkingsvideoen gjennom ett spesielt filter jeg har utviklet, ser du tydelig at det er en mann med Ole Brumm-kostyme med joint i kjeften som legger fra seg 2 ryggsekker, mens han blir high-fivet av halve illumniati og Jensemann. Edit; i tillegg, Baltazar inneholder den uvanlig bokstaven z, som også finnes i Dzjokhar. Dzjokhar - Baltazar, åpenbart har dette en sammenheng. Fire up the youtubes, her må sannheten ut til verden. Endret 21. april 2013 av bjokys 10 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg har ganske konkrete beviser på at angrepet ble utført av Baltazar94, jeg leste det nemlig på en blogg, og viss du kjører overvåkingsvideoen gjennom ett spesielt filter jeg har utviklet, ser du tydelig at det er en mann med Ole Brumm-kostyme med joint i kjeften som legger fra seg 2 ryggsekker, mens han blir high-fivet av halve illumniati og Jensemann. Edit; i tillegg, Baltazar inneholder den uvanlig bokstaven z, som også finnes i Dzjokhar. Dzjokhar - Baltazar, åpenbart har dette en sammenheng. Fire up the youtubes, her må sannheten ut til verden. Syns du glemmer en viktig detalj, det er veldig viktig og bemerke at baltazar også starter på B, som i Behring Breivik, kan neppe være tilfeldig. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Syns du glemmer en viktig detalj, det er veldig viktig og bemerke at baltazar også starter på B, som i Behring Breivik, kan neppe være tilfeldig. God observasjon, litt av en oppdagelse vi er i ferd med å rulle opp her. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 God observasjon, litt av en oppdagelse vi er i ferd med å rulle opp her. Eg er også ganske sikker på at det at burberry trenchcoaten min har forandret litt farge etter jeg vasket den har noe med illuminati og gjøre, siden jens stoltenberg en dag hadde på seg en lignende frakk er nok han leder av illuminati. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Mulig Jens fremstår som leder for illuminati, men jeg er 110% sikker på at det er Baltazar94 som trekker i snorene. Endret 21. april 2013 av bjokys 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Mulig Jens fremstår som leder for illuminati, men jeg er 110% sikker på at det er Baltazar94 som trekker i snorene. Han er bare propagandaminister, han sier det sånn at vi skal tenke som vi gjør og seie at det er teit og homo og sånne ting, da opprettholder han den tankegangen han ønsker i folk, så han styrer ikke bare verden, men tankene våre, han har en sånn cd-spiller han setter på når vi sover. Hadde han glemt cd-spilleren hadde alt vært så åpenbart. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Chrisreeve: Fortsatt ingen beviser for at det faktisk ble benyttet. En annonym kilde til sky news om at det luktet som svolvel er ikke særlig etterrettelig. Bruken av ordet gjødselbombe i en artikkel beviser heller ikke noe. Det står ikke noe om hvordan de har kommet frem til at det var det som ble benyttet. Ingen beviser for at det faktisk ble benyttet. Eh, jo? Du avviser disse kildene fordi du mener de ikke beviser det sterkt nok. Du kan gjerne ta kontakt med politiet, eller lese referatene fra retten, for å få det bekreftet. Jeg har ikke lest alle, men jeg er sikker på at det der er beskrevet hvordan de kom frem til at det var en gjødselbombe. Det, sammen med det faktum at han kjøpte 6 tonn gjødsel, skrev det i manifestet og bekreftet det i retten, lukten, og det faktum at det kanskje er den beste og mest tilgjengelige måten å lage en bombe uten spesiell tilgang på eksplosiver fjerner all tvil. Du kan kalle deg så skeptisk du bare vil, men du er absolutt ikke det når du suger etter alternative forklaringer og fornekter alt av bevis som støtter den offisielle forklaringen. En skeptiker er i mine øyne en som følger bevisets vei, uavhengig av hvor dette går, og det gjør ikke du. Hvilke rasjonelle grunner har du til å tvile på at det var en gjødselbombe? Selvsagt visste du ikke at han handlet sammen med noen. Tøffen, men jeg antar det er urelevant siden du valgte å ikke utdype deg videre. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 A retired Lieutenant Colonel in the Army weighs in on Boston. https://www.youtube.com/watch?v=yWUB4MCLsHg Leg merke til at han sier et stykke ut i videoen, at politiet alltid har øvelser like før slike falsk flagg aksjoner. Politiet i Oslo hadde også øvelser like før falsk flagg aksjonene 22 juli 2011. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 A retired Lieutenant Colonel in the Army weighs in on Boston. https://www.youtube....h?v=yWUB4MCLsHg Leg merke til at han sier et stykke ut i videoen, at politiet alltid har øvelser like før slike falsk flagg aksjoner. Politiet i Oslo hadde også øvelser like før falsk flagg aksjonene 22 juli 2011. Spennende spennende spennende, og om jeg tørr spørre, hvorfor har det seg sånn at politiet kjører øvelser flere ganger i året uten at det skjer noe? Avledningsmanøver? Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Mora til bombebrødrene: - Det er arrangert - ARRANGERT: Mora til de to brødrene som er mistenkt etter bombene som gikk av i Boston mandag, nekter å tro at sønnene kan være involvert. http://www.dbtv.no/?vid=2313758748001 "He was lectured by FBI for 4 or 5 years" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå