Jason P. C. Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Da er denne tråden gått over til konspirasjonstråd. Snakkes, denne skal bort fra mine innlegg. Samme her, takk for meg 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 *snip*, personlig så tror jeg det ble benyttet bomber av militær karakter. *snapp* Din personlige tro basert på... synsing! Yay! Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Skulle ikke særlig masse til for å vippe dere av pinnen. Håper flere følger etter. Din personlige tro basert på... synsing! Yay! Er ikke det lov? Jeg vedla i det minste noe informasjon som kan være med på å underbygge mine påstander (videoen). 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er forskjell på å bli vippet av pinnen og å ikke gidde høre på mer tullball og løfter om enhjørninger fra folk som mener sin synsing om noe er mer verdt enn alt annet i verden Nei, jeg "vipper av pinnen" jeg og. Dette er ikke verdt energien det koster meg å lese engang. 5 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Tror nok de fleste går ned fra pinnen frivillig. Er ingenting håndfast her. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Nå ble det mye tull, var med for å få info på hva som skjedde, nå har alt gått over til eventyr.. Mulig om jeg følger med videre så kan jeg lage en bestselgende fantasy bok.. 1 Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Se så masse verdiløse innlegg etter hverandre. De er ikke en gang ydmyke nok til å være villige til å diskutere lol. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Kanskje ikke bruke denne tråden? Folk ser ikke ut til å like det. De vil ha fakta. 3 Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 "Dette takler jeg ikke, jeg stikker" Noen sier noe som ikke samsvarer med dagbladets tilnærming til virkeligheten og alle barna blir indignert og må samtidig annonsere sin fratredelse som om deres "viktige" bidrag er noe som vil bli savnet eller lagt merke til. Haha, dere er patetiske. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Se så masse verdiløse innlegg etter hverandre. De er ikke en gang ydmyke nok til å være villige til å diskutere lol. jeg er så ydmyk atte, og rofl Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) De politisk korrekte her minner sterkt om dyrene som ikke ville telles i eventyret om geitekillingen som kunne telle til ti. Det var en gang en liten geitekilling som hadde lært å telle til ti. Da han kom til en vannpytt, sto han lenge og så på speilbildet sitt i vannet, og nå skal du høre hvordan det gikk: «En,» sa geitekillingen. Dette hørte en kalv som gikk i nærheten og åt gras. «Hva gjør du for noe?» sa kalven. «Jeg teller meg, » sa geitekillingen. «Skal jeg telle deg også? » «Hvis det ikke gjør vondt så,» sa kalven. «Det gjør det vel ikke, stå stille så skal jeg telle deg.» «Nei, jeg tør ikke, kanskje jeg ikke får lov av mora mi engang,» sa kalven og trakk seg unna. Men geitekillingen fulgte etter, og så sa han: «Jeg er en, og du er to, 1 2.» «Moer!» rautet kalven og begynte å gråte, og så kom mora til kalven, og det var sjølveste bjellekua på garden. «Hva er det du rauter for?» sa bjellekua. «Geitekillingen teller meg!» rautet kalven. «Hva er det for noe?» sa bjellekua. «Jeg teller,» sa geitekillingen . «Jeg har lært å telle til ti, jeg gjør bare sånn: Jeg er en og kalven er to og kua er tre, I 2 3.» «Å, nå telte han deg også!» rautet kalven. Og da bjellekua skjønte det, ble den fryktelig sint. «Jeg skal lære deg å gjøre narr av kalven min og meg! Kom, kalven min, så tar vi'n.» Og så satte bjellekua og kalven rett på geitekillingen, og han ble så redd at han spratt høyt opp i lufta og pilte av gårde bortover enga, og kua og kalven etter. Borti utmarka sto oksen og grov løs store grastuer med hornene da geitekillingen og kalven og kua kom settende. «Hvorfor jager dere den vesle geitekillingen?» spurte oksen. «Han teller oss,» rautet kalven. «Men vi skal ta'n,» sa bjellekua. «Jeg er en og kalven to og kua tre og oksen fire, 1 2 3 4,» sa geitekillingen. «A, nå telte han deg også,» rautet kalven. «Han kan bare prøve,» brølte oksen og ble med de andre for å ta geitekillingen. Etter vegkanten gikk det en hest og åt da alle dyrene kom farende forbi. «Det var da svært til fart,» sa hesten. «Vi skal ta geitekillingen,» sa kua. «Han teller oss,» rautet kalven. «Og det får'n ikke lov til,» brølte oksen. Endret 20. april 2013 av Baltazar94 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg ser også at det har blitt økt fokus på ammoniumnitrat. Det er også noe de hevdet at ble benyttet i Okolahoma og i vårt eget regjeringskvartal, personlig så tror jeg det ble benyttet bomber av militær karakter. Hvorfor det? På grunn av den karakteristiske lukten som kommer etter en ammoniumnitrat-bombe, som alle luktet rundt regjeringskvartalet? Eller på grunn av restene av bomben som ble spredd overalt viste at det var denne type bombe, eller på grunn av Breiviks utsagn og manifest, samt store gjødselkjøp? Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Kilde på at noen kjente det på lukta? Kilde på restene stadfestet det? Gjødselkjøpet er interessant, hvem var det han hadde med seg og hva var det eksakt politiet sprengte på gården hans i ettertid? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 De politisk korrekte her minner sterkt om dyrene som ikke ville telles i eventyret om geitekillingen som kunne telle til ti. Det var en gang en liten geitekilling som hadde lært å telle til ti. Da han kom til en vannpytt, sto han lenge og så på speilbildet sitt i vannet, og nå skal du høre hvordan det gikk: «En,» sa geitekillingen. Dette hørte en kalv som gikk i nærheten og åt gras. «Hva gjør du for noe?» sa kalven. «Jeg teller meg, » sa geitekillingen. «Skal jeg telle deg også? » «Hvis det ikke gjør vondt så,» sa kalven. «Det gjør det vel ikke, stå stille så skal jeg telle deg.» «Nei, jeg tør ikke, kanskje jeg ikke får lov av mora mi engang,» sa kalven og trakk seg unna. Men geitekillingen fulgte etter, og så sa han: «Jeg er en, og du er to, 1 2.» «Moer!» rautet kalven og begynte å gråte, og så kom mora til kalven, og det var sjølveste bjellekua på garden. «Hva er det du rauter for?» sa bjellekua. «Geitekillingen teller meg!» rautet kalven. «Hva er det for noe?» sa bjellekua. «Jeg teller,» sa geitekillingen . «Jeg har lært å telle til ti, jeg gjør bare sånn: Jeg er en og kalven er to og kua er tre, I 2 3.» «Å, nå telte han deg også!» rautet kalven. Og da bjellekua skjønte det, ble den fryktelig sint. «Jeg skal lære deg å gjøre narr av kalven min og meg! Kom, kalven min, så tar vi'n.» Og så satte bjellekua og kalven rett på geitekillingen, og han ble så redd at han spratt høyt opp i lufta og pilte av gårde bortover enga, og kua og kalven etter. Borti utmarka sto oksen og grov løs store grastuer med hornene da geitekillingen og kalven og kua kom settende. «Hvorfor jager dere den vesle geitekillingen?» spurte oksen. «Han teller oss,» rautet kalven. «Men vi skal ta'n,» sa bjellekua. «Jeg er en og kalven to og kua tre og oksen fire, 1 2 3 4,» sa geitekillingen. «A, nå telte han deg også,» rautet kalven. «Han kan bare prøve,» brølte oksen og ble med de andre for å ta geitekillingen. Etter vegkanten gikk det en hest og åt da alle dyrene kom farende forbi. «Det var da svært til fart,» sa hesten. «Vi skal ta geitekillingen,» sa kua. «Han teller oss,» rautet kalven. «Og det får'n ikke lov til,» brølte oksen. Endelig er gamle gode Balters tilbake - vær snill å gjete dine killinger, de henger i taklampa. Å de mangler din stødige kompetanse på slike områder som dette ligner litt sterkt på. Har du vervet helt nytt mannskap - synes det er mange jomfrulige brukere her for tiden? Åkke som, skal du få et lite eventyr fra meg, og ser frem til litt fred og ro ... “Det skjedde i de dager at det gikk ut en befaling fra keiser Augustus om at hele verden skulle joine en gruppe: «Vi som vil skrives inn i manntall». Dette skjedde mens Kvirinius var helt sjef i Syria, og gruppa fikk drøyt mange likes. Josef traska fra byen Nasaret i Galilea, opp til Judea, til Davids by Betlehem, for å signe manntallet sammen med Maria, dama hans, som hadde ei bolle i ommen. Og mens de var der, hevet bolla, for å si det sånn, og Maria leverte varene. Hu pakka kidden inn i noe tøy, og la’n i ei krybbe, for det var ikke plass til dem i herberget. Det var noen gjetere som var ute i natta og passa på sheepsa sine. Med ett var Herrens engler F2F, og Herrens diggbarhet lyste. Gjeterne bare: «OMG!», og engelen bare: «Slapp av, gutta! Jeg kommer med en tweet om glede, en glede for hele folket: #Frelser #Kristus #jomfrufødsel og dette skal dere ha til tegn: Dere skal finne en kid som er innpakka i noe tøy og ligger i ei krybbe.» Så kom engelens followers, en himmelsk hærskare, som ga masse kudos til Gud og retweeta: #Frelser #Kristus, og #ffnor Gud og fred på Jorden blant mennesker som har Guds velbehag» Da englene hadde tatt kvelden, sa gjeterne til hverandre: «La oss stikke inn til Betlehem for å kolla läget.» Og der fant de Maria og Josef og den lille kiden som læxan i krybba. Da oppretta de en ny gruppe: «Vi som har sett Jesus Kristus, Guds sønn». Folk bare: «Saklig, LOL». Gruppa fikk ikke så mange likes, for å si det sånn, men det var bare i starten, for seinere i livet fikk Jesus sinnssykt mange followers. Og Maria bare: «#DenFølelsen» Og gjeterne bare: «Helt konge!!! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hehe, er ikke helt god du heller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hva med å lage en egen tråd for de tåpelige konspirasjonene deres? 3 Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Våre konspirasjoner? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Kilde på at noen kjente det på lukta? Kilde på restene stadfestet det? Kilder sier til den britiske nyhetskanalen Sky News at det luktet sterkt av svovel etter eksplosjonen, noe som kan peke mot at det er snakk om en bilbombe laget med kunstgjødsel. http://www.abcnyhete...splosjon-i-oslo At det var gjødselbombe finnes det utallige kilder på, Breivik selv, og alle oppsummeringer og kilder forteller om det, bl.a. denne artikkelen fra rettsaken, som beskriver at en person fra Forsvarsbygg bekrefter dette: Fra Forsvarsbygg skal Svein Olav Christensen uttale seg om den rundt ett tonn store gjødselbomben Breivik lagde. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/04/24/far-den-brutale-sannheten-om-regjeringskvartalet-tirsdag Gjødselkjøpet er interessant, hvem var det han hadde med seg og hva var det eksakt politiet sprengte på gården hans i ettertid? Jeg vet ikke, men ikke gjødselet. De fant flere paller igjen med dette, Breivik hadde bare brukt ca. halvparten av de 6 tonnene han hadde bestillt. De sprengte nok bomberester eller lignende i boden der han lagde de andre kjemikalene han trengte. Jeg var ikke klar over at han kjøpte kunstgjødselet sammen med noen andre, men hvorfor har det noe å si? Han hadde bekjente selv om han tydeligvis opererte selv. Endret 20. april 2013 av ChrisReeve Lenke til kommentar
twb Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Konspirasjoner finnes, historiebøkene forteller om flere av dem. Problemet med konspirasjonsteorier, eller snarere -teoretikerne, er at de ser konspirasjoner over alt. Det er nok at konspirasjon er en *mulig* forklaring, da er det sannheten, om den er rimelig og sannsynlig tillegges ingen vekt. Mange mistenker nok med god grunn at en del konspirasjonsteoretikere har en paranoid diagnose. Det er synd at det er disse som får sette dagsorden, for det gjør at de seriøse heller ikke blir tatt på alvor, og skygger for de virkelige konspirasjonene som vi burde etterforske. 3 Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Chrisreeve: Fortsatt ingen beviser for at det faktisk ble benyttet. En annonym kilde til sky news om at det luktet som svolvel er ikke særlig etterrettelig. Bruken av ordet gjødselbombe i en artikkel beviser heller ikke noe. Det står ikke noe om hvordan de har kommet frem til at det var det som ble benyttet. Selvsagt visste du ikke at han handlet sammen med noen. Stikker og handler meg noe fish and chips.. kommer tilbake senere imotsetning til flere av de som har postet her. Endret 20. april 2013 av Skeptiker2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå