MartinF Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Please don’t feed the troll. Rapporter heller innlegget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Forøvrig er denne også verdt å merke seg: .... Fyren som snakker i videoen er jo en konspirasjonsteoretiker. Det er jo ikke rart at han ikke mener det er en bløff. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er jo ikke en bløff. Episoden er skrevet, produsert og sendt på TV såvidt jeg vet. Det er ikke en bløff at episoden eksisterer. Bløffen ligger i at episoden på noen måte faktisk hadde noe med bombingen å gjøre. Boston marathon går hvert år, og episoden ble sendt noen få uker før den skulle holdes. Det er ikke rart at de da tar med Boston marathon i episoden for å være litt relevate til tiden den blir sendt i. Selvfølgelig svært uheldig for dem at det de produserte faktisk viste seg å ha synske ferdigheter. De er nok i PR-modus, ikke i noen "this never existed"-modus. Lenke til kommentar
twb Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 I USA er konstitusjonelle rettigheter noe du har inntil til du får bruk for dem. Dessverre er det en økende tendens til slik avintellektualisering også i Norge, her på forumet representert av de som ikke skjønner hvorfor en gjerningsmann skal behandles med respekt. 1 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Seth McFarlane selv har dette å si: Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Please don’t feed the troll. Rapporter heller innlegget. Lolz.. det er jo innenfor trådens tema, det er muligens i tynneste laget, men å snakke om å rapportere slike innlegg?? Come on ?!! 2 Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg merker at de som har en militant holdning mot konspirasjonsteorier har blitt mere høylytt i det siste. Antageligvis er dette dødskrampene til en forsvarsmekanisme.. begynner å bli for tungt for dem å opprettholde selvbedraget og illusjonene de holder så kjær. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Er vel mer fordi "dere" har blitt mer merkbare i det sistse også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg merker at de som har en militant holdning mot konspirasjonsteorier har blitt mere høylytt i det siste. Antageligvis er dette dødskrampene til en forsvarsmekanisme.. begynner å bli for tungt for dem å opprettholde selvbedraget og illusjonene de holder så kjær. Sier du det, etter hele en uke her på forumet ... Hva med at man ikke gidder å engasjere seg, fordi det betyr masse ekstra popcornkoking, og stygge fingermerker i ansiktet fordi man må holde seg i konstant tilstand av facepalming Slapp av - når dere har fått hele kråkeslottet deres sammenteipet, kan det hende noen av oss har blitt såpass slanke rundt midjen, at man igjen kan tusle bort til popcornkjelen Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg snakket ikke bare om forumet. Resten av innlegget ditt gir ingen mening. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Sikkert vært oppe før, men hva er formålet med akkurat denne konspirasjonen? Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Innvadere atter et muslimsk land? Utvidede fullmakter til DHS? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg snakket ikke bare om forumet. Resten av innlegget ditt gir ingen mening. Ikke en eneste av de meste kjente konspirasjoner heller, for min del. Men vil forslå at endel folk slutter å bo på nettet, hvor de skremmer seg selv og andre med moderne norske folkeeventyr. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Fascinerende å lese innlegg fra noen av konspirasjonsteoretikerne her. Spesielt Baltazar, han virker psykotisk. 4 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Etter 9/11 var det i det minste noe som kunne minne om beviser. Angivelige eksperter som pekte på ting som ikke helt stemte osv. Hva er det denne gangen, bortsett fra at det passer en viss tankegang? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Da er denne tråden gått over til konspirasjonstråd. Snakkes, denne skal bort fra mine innlegg. 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Du imponerer stadig Fortsett slik og du klarer kanskje å vippe Baltazaar ned fra tronen Lenke til kommentar
Skeptiker2013 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg ser også at det har blitt økt fokus på ammoniumnitrat. Det er også noe de hevdet at ble benyttet i Okolahoma og i vårt eget regjeringskvartal, personlig så tror jeg det ble benyttet bomber av militær karakter. I og med at bomber fremstilt av kunstgjødsel gir de allierte i Afghanistan store problemer med å få noe som helst fremgang så er det ikke utenkelig at de er ute etter å forby det eller gjøre fremstillingsprosessen mere krevende slik at det blir utilgjengelig i en eventuell kommende borgerkrig. Improviserte bomber svekker moralen og kampviljen til soldatene mere enn noe annet. Du imponerer stadig Fortsett slik og du klarer kanskje å vippe Baltazaar ned fra tronen Kongen av one-linere slår til igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå