Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Nei, det vil det ikke, først skal han gjennom en rettssak. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 En rettsak. Wow. For historien har jo vist gang på gang at alt kommer frem i en rettsak. Der tar man jo på bibelen og greier Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg tror ikke jackshit på hva media har skrevet. http://humansarefree...inside-job.html Alt offisiell media har skrevet om dette er løgn, og alt politi og myndigheter har sagt om denne bombingen i Boston er løgn, bortsett fra at de jo faktisk har sagt at to bomber eksploderte, og det er jo riktig. Men vi får bare la den politisk korrekte saueflokken drive på med sin tilbedelse av myndigheter. Det er ikke mulig å vekke dem opp til virkeligheten, jeg har prøvd siden jeg kom til dette forumet, og det er jo noen år siden nå. Vi får bare la dem fortsette å følge flokken inntil de våkner av seg selv og ser hvor myndighetene har ledet dem, men da vil det være for sent å snu. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er viktigere at de rammede får sin rettferd, det er ikke rettferdig for dem å putte fyren i et mørkt rom og kaste nøkkelen. Vi trenger uansett ikke vite alt, det vi trenger å vite forteller han i rettsak, eller i påvente av å møte sin skaper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 *snip* Det som fascinerer meg med deg er at du mener alle ugjerninger på større skala enn "en person dreper en annen" er en eller annen form for komplott eller konspirasjon. Og da mener jeg alle. Er det rett og slett helt utenkelig for deg, ja faktisk umulig, at det finnes mennesker der ute som ikke blir styrt av noen som bare har en overbevisning om at de har rett - på samme måte som du åpenbart mener du har - og bare gjør disse tingene ut ifra egne overbevisninger? Vi trenger uansett ikke vite alt, det vi trenger å vite forteller han i rettsak, eller i påvente av å møte sin skaper. Vi trenger jo absolutt å vite alt! Det er ikke nok å høre han si "jeg gjorde det" og så drepe han. Og jeg rent personlig ville heller fått høre at min sønns drapsmann nå sitter på en celle og skal sitte der resten av livet sitt enn at han var død. Døden er ikke en straff i forhold til å være innesperret resten av livet, det er en utvei. 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Virker som han var oppegående under arrestasjonen. Ser ut som han har på seg samme genseren som han hadde når de var på 7/11 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Slutt å mat trollet. Han er ingen konspirasjonsnut. Han bare troller. Rart at ingen av moderatorene har sett dette enda. Kanskje det er en konspirasjon! moahaha Virker som han var oppegående under arrestasjonen. Ser ut som han har på seg samme genseren som han hadde når de var på 7/11 Interessant at de er fra ATF de som har pågrepet han. Hadde ikke trodd at det var de som var spydspissen av taktiske styrker. Eller kanskje det var de som var nærmest? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Vi trenger jo absolutt å vite alt! Det er ikke nok å høre han si "jeg gjorde det" og så drepe han. I en rettssak kommer det frem mer enn en tilståelse. På "death row" kommer det også frem en del, da mediene vil intervjue han. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det som fascinerer meg med deg er at du mener alle ugjerninger på større skala enn "en person dreper en annen" er en eller annen form for komplott eller konspirasjon. Det er bare fordi du bare legger merke til de situasjoner hvor jeg sier at dette er en falsk flagg aksjon, også dømmer du meg ut fra det. En del av dette kommer også fra det faktum at jeg er ikke politisk korrekt slik du er, og jeg sluker heller ikke rått alt som kommer fra myndigheter og offisiell media slik du gjør, og jeg er kristen. Alt dette gjør at du ikke liker meg. Du lar deg mao lede av dine egne fordommer. Men har du ikke en eneste gang lurt på hvorfor det plutselig ble så mange "terroraksjoner"Spesielt etter 9/11 USA ? Det var jo ikke slik før. Eller hvofor myndighetene, også i Norge, plutselig er begynt å lage lister over grupper i samfunnet som de mener er potensielle terrorister ? 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Og kan han bli sendt tilbake til hjemlandet? Han er Amerikaner, selvfølgelig kommer han ikke til å bli sendt "hjem". Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2013 Det er bare fordi du bare legger merke til de situasjoner hvor jeg sier at dette er en falsk flagg aksjon, også dømmer du meg ut fra det. Selvsagt dømmer vi deg ut ifra det. Mye av det du sier er totalt idiotisk, og du hører ikke på noe noen skriver til deg uansett. Og på toppen av det hele hyler du alltid ut om at det er en falsk flagg-aksjon før du eller noen vet noe som helst om hva som har skjedd, gang på gang på gang på gang. Du kan ikke regne med at noen skal ta seg seriøst. 14 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Men har du ikke en eneste gang lurt på hvorfor det plutselig ble så mange "terroraksjoner"Spesielt etter 9/11 USA ? Det var jo ikke slik før. Har du tall på dette? Det virker som om du er veldig påvirket av at media har fått en økt dekning på terror den siste tiden. Jeg setter pengene på at det var mer terror på 80 og 90 tallet. Endret 20. april 2013 av dotten☻ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er bare fordi du bare legger merke til de situasjoner hvor jeg sier at dette er en falsk flagg aksjon, også dømmer du meg ut fra det. Ja, selvfølgelig dømmer jeg deg utifra det. Hva skal jeg ellers dømme deg ut ifra? Alt jeg ikke kan se? Alt jeg ikke har noen referanser til? Alt det du ikke skriver? Dette var retoriske spørsmål og jeg behøver ingen svar. Det sier seg selv at min mening om det du skriver formes av hva du selv skriver. Når det kommer til hva jeg får med meg så har jeg fått med meg at du har vært i alle trådene om "større" hendelser så lenge jeg kan huske, og at meningene dine har kommet frem før de hadde noen informasjon å baseres på. En del av dette kommer også fra det faktum at jeg er ikke politisk korrekt slik du er, og jeg sluker heller ikke rått alt som kommer fra myndigheter og offisiell media slik du gjør, og jeg er kristen. Dobbelfeil, jeg er verken hva folk vil kalle politisk korrekt eller an altslukende tosk. De som kjenner meg vet godt at jeg har en del meninger som jeg ikke gauler om hele tiden - fordi jeg vet det ikke er meninger mange er enige i. Om jeg har disse meningene er det også selvsagt at jeg ikke sluker alt jeg blir servert - da ville jeg ikke hatt andre meninger enn hva som blir presentert. Jeg liker ikke jordbær engang Alt dette gjør at du ikke liker meg. Du lar deg mao lede av dine egne fordommer. Jeg har ikke noe imot deg som person egentlig, men innleggene dine er ikke akkurat alltid hva jeg ser på som toppen av evolusjon gjennom flere milliarder av år for å si det sånn. Fordommene mine kan jeg ikke noe for, akkurat som at du har dine fordommer mot meg, men jeg vil påstå at mine er bedre begrunnet enn du tror - basert på din egen fremteden. Men har du ikke en eneste gang lurt på hvorfor det plutselig ble så mange "terroraksjoner"Spesielt etter 9/11 USA ? Det var jo ikke slik før. Jeg lurer ikke på hvorfor det blir flere dødsfall etter en krig er startet. Det er ganske åpenbart. Eller hvofor myndighetene, også i Norge, plutselig er begynt å lage lister over grupper i samfunnet som de mener er potensielle terrorister ? Disse listene du snakker om har eskistert i flere tusen år og er ikke noe nytt. Sist jeg sjekket så kan du ikke sitte å styre et land uten å holde styr på hvem som er ute etter å ta deg og hvem som potensielt er deres "partnere". Olav den Hellige hadde nok en liten liste i bakhodet over potensielle farer han også Og ja, jeg vet dette ikke akkuratt ligger innenfor trådens tema og det beklager jeg. Følte for å svare på det Baltis skrev og jeg har ikke reist noen nye spørsmål, så for min del er denne digresjonen over. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Kan ikke vi være seriøse i denne tråden, så kan det heller lages en ny tråd for de med konspirasjonsteoriene? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Selvsagt dømmer vi deg ut ifra det. Mye av det du sier er totalt idiotisk. Ja mye av det jeg sier er idiotisk sett fra deres standpunkt. Men det er jo nettop fordi jeg er ikke politisk korrekt som dere er, jeg tilber ikke myndighetene og jeg tror ikke blindt på alt som myndighetene eller deres nikkedukker i offisiell media sier. Jeg tenker selv og utfører min egen etterforskning, for jeg vet at myndghetene er de første som bør mistenkes ved en slik bombeaksjon. Det er de som har makt og mulighet til å utføre noe slikt, og det er myndighetene som har motiver for å gjøre noe slikt. Før 9/11 så var jeg ganske bevisstløs jeg også og jeg stolte blindt på myndigheter og offisiell media. Men etter9/11 så begynte jeg å ane ugler i mosen, og jeg har siden den tid brukt en del år på å etterforske 9/11 og myndighetenes agenda og forskjellige sprell for å lure oss til å hjelpe dem å nå sitt mål. I Bibelen kan vi også lese dette. "for vi har ikke kamp mot blod og kjød, men mot makter, mot myndigheter, mot verdens herrer i dette mørke, mot ondskapens ånde-hær i himmelrummet" Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Har du tall på dette? Det virker som om du er veldig påvirket av at media har fått en økt dekning på terror den siste tiden. Jeg setter pengene på at det var mer terror på 80 og 90 tallet. Jeg trenger ikke tall. Jeg levde jo før også, og jeg leste aviser og fulgte med da som nå, og jeg husker godt hvordan det var. En del av myndighetenes agenda går jo også ut på å spre så mye frykt i folket, at folk selv ber myndighetene om mer overvåking og flere "sikkerhetskontroller" og da vil de jo ikke komme med tall eller statistikker som viser at slik terror ikke var noe stort problem før. Endret 20. april 2013 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg tenker selv og utfører min egen etterforskning, for jeg vet at myndghetene er de første som bør mistenkes ved en slik bombeaksjon. Veldig lite av hva vi nå vet om denne episoden kommer fra myndighetene. Hvordan passer dette inn i etterforskningen? 2 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Jeg trenger ikke tall. Jeg levde jo før også, og jeg leste aviser og fulgte med da som nå, og jeg husker godt hvordan det var. Så du innrømmer endelig dine egne feil, fantastisk. Du stoler altså ikke på fakta, men kun på dine egne vrangforestillinger. Det var faktisk mer terror i den vestlige verden på 80 og 90-tallet. link Endret 20. april 2013 av dotten☻ 2 Lenke til kommentar
Unggutt Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Forøvrig er denne også verdt å merke seg: Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Er det mulig å tro at bomberne var påvirket av family guy, og ikke motsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå