probin Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Syns synd på foreldra da.. Må være kjipt å funnet ut at begge sønnene er terrorister. Selvom dem blånekter for det. Huff. Endret 20. april 2013 av probin Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Folk viser seg fra sin beste side nå, med Legitime fantasier om tortur og henretting. "Han må ikke dø - det blir for lettvint. Med vennlig hilsen De Gode". 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Bare jeg som ønsker henrettelse her, jeg har vært positiv til det i alle år. - Alt av alvorlig kriminalitet som terror burde vært straffet med henrettelse. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Bare jeg som ønsker henrettelse her, jeg har vært positiv til det i alle år. - Alt av alvorlig kriminalitet som terror burde vært straffet med henrettelse. Er du også tilhenger av tortur som straff? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Nei, det var bare galgen-humor. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Folk viser seg fra sin beste side nå, med Legitime fantasier om tortur og henretting. "Han må ikke dø - det blir for lettvint. Med vennlig hilsen De Gode". Jeg ser deg. Men jeg føler meg ikke særlig ond, ass. Dette kan umulig straffes for hardt. Med mindre han faktisk er syk, da vet jeg ikke hva man skal gjøre med han.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Bare jeg som ønsker henrettelse her, jeg har vært positiv til det i alle år. - Alt av alvorlig kriminalitet som terror burde vært straffet med henrettelse. Ja, jeg er også for henrettelse.. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Bare jeg som ønsker henrettelse her, jeg har vært positiv til det i alle år. - Alt av alvorlig kriminalitet som terror burde vært straffet med henrettelse. hva er "alt alvorlig kriminalitet" ? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 hva er "alt alvorlig kriminalitet" ? Masskre/massemord Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) En ting før søvn. At JEG skal "bestemme" straffen her blir feil.. Men de som er hardt rammet bør få et snev av rettferdighet. Hvis bare 1 av de vil straffe han med tortur, så er det greit for meg. Tenk å få bena dine revet av, for så å se den skyldige bli behandlet med respekt? Det er umulig å sette seg inn i den situasjonen, allikevel blir jeg sint bare av tanken. Men jeg forstår at det blir litt vel komplisert for myndighetene. Både fra et politisk og moralsk standpunkt, altså. Endret 20. april 2013 av toro4 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Er viktig at de tok han i live, det gjør etterforskningen betraktelig enklere. Disse to har jo mest sannsynlig blitt radikalisert i USA, så det å få nøstet opp i det miljøet blir nok topp prioritet. Tipper det er en gjeng som skjelver i buksene nå. For alt vi vet kan det utløse flere angrep. Husker etter 22/7 så var jeg veldig lettet over at de tok ABB i live. Tenk dere alle spørsmålene vi hadde satt igjen med. Hvem var dette. Hvorfor gjorde han dette. Han hadde blitt en myteomsagnet figur. Nå er han bare en ynkelig barnemorder. 8 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Han har ikke fått lest opp de såkalte Miranda-rettighetene sine. Han skal visst behandles som en fiendtlig stridende. Hva det vil si er det ingen som egentlig kan si noe særlig om. Han blir nemlig ikke som krigsfange å regne, men forsvinner ned i et lovløst hull. Mange vil selvsagt mene han fortjener dette, men USA er et land som pryder seg på sine konstitusjonelle rettigheter. At de stripper en person for statsborgerskap og disse rettighetene når han er arrestert på amerikansk jord er direkte groteskt og grunnlovsstridig. USA beveger seg nå ned en skummel vei. 2 Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Men ja, normen etter større angrep er midlertidig økt beredskap ja, så går den ned igjen og beredskapen blir som normalt. Men hva er poenget med det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hva er poenget med høyere beredskap(veisperringer og ID-sjekk på t-banen) etter et angrep, slik det gjøres i Boston nå, om dette ikke blir den nye normen? Det er en eller flere mulige gjerningsmenn på rømmen. Hva tror du, innerst inne, er grunnen til den økte beredskapen? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Syns synd på foreldra da.. Må være kjipt å funnet ut at begge sønnene er terrorister. Selvom dem blånekter for det. Huff. Er vel typisk foreldre... Du skulle sett min far da han fikk vite jeg var skeiv... først fornektelse, så fullstendig dypløs sorg og så raseri... Ble ikke helt det samme etter det.... Dette er jo selvsagt et teit eksempel, men poenget var at foreldre har noen forventninger til sine barn og de vil kanskje ofte aldri se noe annet enn det de selv vil... De ser jo bare den søte og snille gutten sin, som selvsagt er nettopp det når han er hjemme... Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er en eller flere mulige gjerningsmenn på rømmen. Hva tror du, innerst inne, er grunnen til den økte beredskapen? Joda, men gjør det noen forskjell om man ikke har noen mistenkte? Om man leter etter noen er det jo forståelig, men om man sjekker alle som potensielle terrorister er det jo helt unødvendig. Det blir som at politimesteren i Oslo skulle våkne opp en dag og bestemme at Oslo skulle hermetisk lukkes i x dager. Like sannsynlig å finne en terrorist. Lenke til kommentar
Unggutt Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg tror ikke jackshit på hva media har skrevet. http://humansarefree.com/2013/04/the-boston-bombing-is-inside-job.html Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Igrunn lite info om hvordan det går med han, bare kritisk skadet. If he is physically able, Tsarnaev could be in a courtroom for an arraignment as early as Saturday. "In normal circumstances, someone arrested on Friday night would not be arraigned until Monday morning but because of the extraordinary circumstance here he may be arrainged on (Saturday)," said CNN senior legal analyst Jeffrey Toobin. Så, hvilken straff tror dere? Og kan han bli sendt tilbake til hjemlandet? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Blir henrettet, blir garantert ikke sendt hjem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Skjønner ikke hvorfor folk vil drepe han. Det lukker enhver mulighet til å finne ut av hvorfor, hvem eller hvordan. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå