Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Hva mener de når de sier open mic?

Sakset fra Training Manual for Police Radio:

Open Mike

Officers sometimes place their radio microphones in such a way that the transmit button is pressed accidentally, causing an "open mike." When this occurs, they are unable to receive transmissions and do not know their radio is transmitting.

If this occurs, press the ALERT button once and broadcast "Cars, we have an open mike. Check your mikes." This will alert the officer if he/she is standing near another officer with a radio. Do not continue to repeat such broadcasts, however, as it does little good in alerting the offending officer. Next, have the telephone dispatcher broadcast an all-call on the intercom that there is an open mike, in case the officer is in the Hall of Justice.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var vel ikke seriøst?

ok dumme meg, glem aldri å legg til [sarkasme] tag :)

Men seriøst tenkt om episoden, ville det ikke vært bedre å kommandere gammer'n til å kle av seg selv? Hvis det virkelig var slik at han hadde en bombe-device på seg som han evt. detonerte, ville han jo samtidig ha ødelagt 4 kostbare roboter? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har respekt for Iran, og PressTV, men å la Alex Jones komme med på en av deres sendinger, er ikke bra..

http://www.youtube.c...W0IB1Z1yC8&NR=1

Egentlig imponerende at han klarer å holde seg skjult så lenge.

Er da ikke rart, fyren skal jo være smart som faen, så er ikke rart at han klarer å skjule seg så lenge. Er fascinerende hvordan folk som er utrolig intelligente går hen å utfører slike handlinger. ABB f.eks er en vanvittig intelligent type, men dog ikke er så utrolig god oppe i toppen.

Det samme kan sies om Osama Bin Laden og en del andre terrorister, mange av de er utrolig gløgge typer, som bruker sitt geni på en FEIL måte.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tenker du på den Kineseren som det var snakk om? Har ikke hørt mye om det, kanskje han ble sjekka ut av saken?

Lenke til kommentar

Tenker du på den Kineseren som det var snakk om? Har ikke hørt mye om det, kanskje han ble sjekka ut av saken?

Det sies at han ikke er en kineser, men russer/tatar, som ofte har asiatisk utseende. Jeg så på vk-profilen hans og han endret profilbildet, som var tatt sammen med en av de mistenkte, sitt kl 15:00.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det sies at han ikke er en kineser, men russer/tatar, som ofte har asiatisk utseende. Jeg så på vk-profilen hans og han endret profilbildet, som var tatt sammen med en av de mistenkte, sitt kl 15:00.

Ok. Er det snakk om at han er involvert?

Nei ikke han ding-dong som var savnet siden mars måned.

Var et kasus som dukket opp i nyhetsstrømmen på ettermiddagen idag

Har ihvertfall ikke hørt noe særlig om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

btw, denne jeg tenkte på:

Hørte om det ja, var i dag tidlig, men nei, har ikke hørt noe mere om denne tredje personen.

Faren: - De er uskyldige

Forstår meg på faren, det må være helt jævlig å få høre at sine egne barn er terrorister.. Men jeg tror ikke de er uskyldige. Men som vi i vesten sier: uskyldig til motsatt bevist.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ingen anelse. Så bare at mange kommenterte at "han visste det".

Det tar jeg med en BOKS salt. Det har vært MYE rot i dag i media, hvor bl.a CNN og andre medier har feilinformert vanvittig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...