Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4Chan og Reddit henges nå ut av BBC. "How internet detectives got it very wrong"

http://www.bbc.co.uk...nology-22214511

Jeg ser virkelig ikke vitsen med slike "unnskyldning" som enkelte fra slike forum kommer med. Dette er ikke et engangstilfelle, det skjer hver bidige gang og de tar aldri rett person. Gang på gang henges uskyldige mennesker ut på Facebook, Twitter, osv. av overivrige unger som vil leke politi.

Den beste "unnskyldningen" hadde vært dersom de rett og slett hadde kuttet ut denne lynsjemobmentaliteten. Det er en grunn til at det er politiet som er politiet og de er kun noen som sitter på "gutterommet".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det sykeste når det kommer til internett og lynsjing. Var jo ufattelig mange som var klar til å gå til krig mot både det ene og det andre landet så fort ryktene begynte å spre seg.

Noen må virkelig ta seg en pære før de åpner munnen.. Tenker på han siste som ble hengt ut nå. Han Brown UI studenten. Familien hadde vistnok mottat trusler, blitt oppringt og fått folk på døren.

Sier litt om hvor lite som skal til før noen mennesker tar helt av.

Lenke til kommentar

Kanskje noen kan ligge link til bildet, Lars? Eller?

Nei, unngå det. Men det skal ikke være så vanskelig å finne. Jeg har funnet lenke til det på ørten steder. Tok meg ca. 2 minutter fra jeg hørte det eksisterte til jeg fant det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...