InsertNumLock Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 4Chan og Reddit henges nå ut av BBC. "How internet detectives got it very wrong" http://www.bbc.co.uk/news/technology-22214511 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 CT State Police say now looking for a 1999 Green Honda Civic ,REGISTRATION: 116 GC7 Massachusetts Så da har han enda en ny bil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Michael Skolnik @MichaelSkolnik 1m 15 officers were injured in the shootout last night http://bit.ly/15mYmwD #manhunt Holy shit! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Bilde av den døde gjerningsmannen Noen som vet hva den kraftige rødfargen på skulder/hals/ansikt kommer av? edit, fikk tenk meg om så kan det jo faktisk bare være blod Endret 19. april 2013 av Mr.M Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Han ble visst overkjørt av broren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 On another note: Vennligst ikke publiser det lekkede bildet av den døde gjerningsmannen. Det er litt for grafisk til at vi kan tillate det synes jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 4Chan og Reddit henges nå ut av BBC. "How internet detectives got it very wrong" http://www.bbc.co.uk...nology-22214511 Jeg ser virkelig ikke vitsen med slike "unnskyldning" som enkelte fra slike forum kommer med. Dette er ikke et engangstilfelle, det skjer hver bidige gang og de tar aldri rett person. Gang på gang henges uskyldige mennesker ut på Facebook, Twitter, osv. av overivrige unger som vil leke politi. Den beste "unnskyldningen" hadde vært dersom de rett og slett hadde kuttet ut denne lynsjemobmentaliteten. Det er en grunn til at det er politiet som er politiet og de er kun noen som sitter på "gutterommet". 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg håper dette ikke er så knyttet opp mot islam som det kan virke... jeg ble nesten litt lettet over at det ikke var noen arabiske terrorister. Tsjetsjenere er jo i hovedsak Muslimer, så det at de ikke er arabiske har fint lite å si. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jo, det har det. Dette viser at terrorister kommer i alle former og farger, de må ikke være brune i huden, slik som enkelte tror. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Kan ikke de bare fly over byen og se etter den eneste bilen som kjører? Og der fant de den bilen tom Endret 19. april 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det sykeste når det kommer til internett og lynsjing. Var jo ufattelig mange som var klar til å gå til krig mot både det ene og det andre landet så fort ryktene begynte å spre seg. Noen må virkelig ta seg en pære før de åpner munnen.. Tenker på han siste som ble hengt ut nå. Han Brown UI studenten. Familien hadde vistnok mottat trusler, blitt oppringt og fått folk på døren. Sier litt om hvor lite som skal til før noen mennesker tar helt av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Moderatormelding Jeg gjentar meg selv: Ikke post det lekkede bildet av den døde gjerningsmannen. En post (til) slettet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jo, det har det. Dette viser at terrorister kommer i alle former og farger, de må ikke være brune i huden, slik som enkelte tror. Men nå er det jo religionen folk er imot. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 4Chan og Reddit henges nå ut av BBC. "How internet detectives got it very wrong" http://www.bbc.co.uk...nology-22214511 Litt urettferdig fra BBC synes jeg. Mye av mainstream media har ikke vært et døyt "bedre", bla. publiserte de fleste bilde av de to første "caps mennene" som viste seg å være feil, etc. 2 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Kanskje noen kan ligge link til bildet, Lars? Eller? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) De skal sjekke ut en åpen dør, den var lukket før, og de venter på swat team. Litt av en hukommelse de har som legger merke til sånt Endret 19. april 2013 av Jason Something 1 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tror ikke det skal være vanskelig å finne det ved hjelp av google. Oversikts-bilde over starten av jakten Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Men nå er det jo religionen folk er imot. Og veldig mange tror at alle muslimer er arabere. For dem er det "muslim=brun". Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Og veldig mange tror at alle muslimer er arabere. For dem er det "muslim=brun". Særlig sosialister og såkalte anti-rasister ser ut til å operere under den antagelsen. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Kanskje noen kan ligge link til bildet, Lars? Eller? Nei, unngå det. Men det skal ikke være så vanskelig å finne. Jeg har funnet lenke til det på ørten steder. Tok meg ca. 2 minutter fra jeg hørte det eksisterte til jeg fant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå