Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Har det kommet noen reelle teorier? ekte konto https://twitter.com/Dzhokhar_ Ser ikke ut som det er han, han fjernet jo det han postet før.. Noe snakk om diverse addresser på scanneren. "He is no longer there." sa de ang. den ene. Så virker som de sirkler han inn selv om det er usikkert om de vet nøyaktig hvor han er for øyeblikket. Og der forsvant scannerstreamen jeg brukte. Michael Skolnik @MichaelSkolnik 1m all police scanners were knocked offline. edit: OG oppe igjen. Har du link til denne "scanneren"? Endret 19. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Michael Skolnik @MichaelSkolnik 52s UPDATE: PD looking for a third suspect (accomplice) who is the person they are looking for on the Amtrak train. They have train surrounded. Har du link til denne "scanneren"? Let og du vil finne. Endret 19. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Vet ikke om bare jeg som evt. har gått glipp av noe eller hva, men har vi hørt noe om ransaking av de mistenktes hjem? Bodde brødrene sammen eller hver sin leilighet? etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Michael Skolnik @MichaelSkolnik 1m At least 100 gunshots were fired last night. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Da har vi fått fastslått følgende: Det var Islamsk terror. 1 - 0 til Frp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Michael Skolnik @MichaelSkolnik 2m Connecticut State Police say Dzhokhar may be driving a gray, Honda CRV with MA plates 316 ES9. Don't try to stop vehicle. Call 911 Ikke at dette er så relevant for oss da. Endret 19. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Da har vi fått fastslått følgende: Det var Islamsk terror. 1 - 0 til Frp. Jeg tror ikke en gang Siv Jensen ser på 3 drepte, mange skadde og 2 muslimske terrorister som noen "seier" ... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 MA State PD and Boston Police have requested via social media to not post search locations for the Boston bombing suspects - the Boston PD feed is temporarily offline due to this request. ^ Om noen skulle lure på hvorfor radiofeeds ikke er oppe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Michael Skolnik @MichaelSkolnik 1m Honda has been found. Suspect not in it. Michael Skolnik @MichaelSkolnik 2m Late last night after they stole Benz, cops said that they were going to NYC. Soon after comment, cops found them. Wonder about accomplice? Michael Skolnik @MichaelSkolnik 5m UMASS Dartmouth is being shut down as reportedly Dzhokhar is a student there. Allegedly he was there this week after the bombings. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Han som de nå leter etter, løp han til fots etter at broren var drept? Det er så masse forvirring, hvor mange biler har de stjålet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 De stjal en bil. Det ble biljakt og tilslutt skuddveksling. Ene broren stakk av til fots og stjal en ny bil. Den bilen ble funnet tom nå nylig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 De har visst funnet bilen nå Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fremdeles er jeg rimelig trygg på at dette er venstreekstrem terror. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Da har vi fått fastslått følgende: Det var Islamsk terror. 1 - 0 til Frp. Forferdelig kommentar 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fremdeles er jeg rimelig trygg på at dette er venstreekstrem terror. Du får slenge inn penger på et gamblingnettsted da vettu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Michael Skolnik @MichaelSkolnik 40s Father of Dzhokhar says "hell will break loose" if his son is killed. Sir, with all due respect, I think hell already broke loose. Eeeeeh. Saywhatnow? Faren virker ikke helt god han heller. Med forbehold om at han er sitert rett og ikke ute av kontekst da. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fremdeles er jeg rimelig trygg på at dette er venstreekstrem terror. Er vel mer sannsynlig at det er Tea Party, muslim branch ... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Nå var det noen som slapp ned en duffel bag der politiet er hvis jeg hørte riktig Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Du får slenge inn penger på et gamblingnettsted da vettu Noen hvor alternativene er? Er vel mer sannsynlig at det er Tea Party, muslim branch ... Nesj, tror det er venstrevridd. Mener det var noe om at han ene var en stor tilhenger av Che Guevera. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ene broren stakk av til fots og stjal en ny bil. Den bilen ble funnet tom nå nylig. De har visst funnet bilen nå Hvor? I samme lokale området? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå