monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Er det kommet fram hva det er for slags folk dette, høyreextreme, islamister eller bare noen galninger? Nei, absolutt ingen informasjon sålangt. En av nyhetskanalene har meldt at de var redd for at terroristene hadde "utenlandsk trening", men på andre siden meldte jo Fox at det var tatt en Al-Qaida-terrorist to dager etter ABB var tatt... Foreløbig er det helt åpent. Min teori er høyreekstreme. Syntes det er rart at ingen har påtatt seg skylden enda, det skjer vel stort sett hver gang det er noen islamister som står bak. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 reddit la ut 2 navn for mange timer siden, men jeg er usikker på om det er blitt fjernet. Siden dems er uansett sirup ATM så umulig å finne frem til igjen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) 9 000 politifolk, FBI, helikoptere, buss fylt med med SWAT Utrolig at han ikke er tatt enda Edit: Krigssone National guard: http://honda-tech.co...=1&d=1366364635 Endret 19. april 2013 av Brotato Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg hørte det var "indiske navn" ? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg hørte det var "indiske navn" ? Var vist ikke han alikevel. Hvis du tenker på den savnede Brown-studenten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Denne gikk visst over politisambandet for noen minutter siden: "We've got him, he's in custody right now!" Vi har ikke fått noen bekreftelse enda så ta det med en klype salt. Mye forvirring. edit: "Cab stopped does NOT contain suspect. Search on..." Endret 19. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 det var virkelig mye som har skjedd her siden sist.. mye flott informasjon her synes jeg... takk til alle som bidrar Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Denne gikk visst over politisambandet for noen minutter siden: "We've got him, he's in custody right now!" Ja la oss håpe at en i det minste blir tatt i live, ellers blir det "seierherrene" som skriver historien og hva som egentlig skjedde og bakgrunn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 MichaelSkolnik@Twitter: "NBC's Pete Williams is saying that these two guys are either Turkish or Chechnyan. He is the only one with this information. Not confirmed." Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 De er fra Russland, nær Tjetjenia meldes det nå... Men de har bodd i USA en stund 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 De er fra Russland, nær Tjetjenia meldes det nå... Men de har bodd i USA en stund Hvilken kilde bruker du forresten? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Kilde: http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathon Rettelse, de sier nå at de er fra den russiske regionen Tjetjenia og har vært i USA ca 1 år... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Also: Andrew Kaczynski @BuzzFeedAndrew 46s NBC: One suspect was born in 1993 and has a Massachusetts driver license. Michael Skolnik @MichaelSkolnik 15s Boston suspect are brothers. (NBC) Michael Skolnik Michael Skolnik @MichaelSkolnik 35s BREAKING: AP: Surviving Boston bomb suspect identified as D**** A. T******, 19, of Cambridge, Mass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Moderatormelding Av føre-var-prinsippet ønskes det ikke at navn skal publiseres her før de er bekreftet. Det har allerede sirkulert feil navn flere ganger.Moderatorteamet forbeholder seg retten til å sensurere navn som postes inntil det er bekreftet. Navn publisert i norsk presse. Endret 19. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 CNN intervjuer en journalist som overvåker en situasjon der det er anholdt to personer, og bombegruppen holder på å sjekke noe disse to personene har mistet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Da er navn publisert i norsk presse så ovennevnte føring kan ikke lenger ses som gjeldende. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/dzhokhar-a-tsarnaev-19-er-den-mistenkte-bostonbomberen-4030743.html Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Denne gikk visst over politisambandet for noen minutter siden: "We've got him, he's in custody right now!" Vi har ikke fått noen bekreftelse enda så ta det med en klype salt. Mye forvirring. edit: "Cab stopped does NOT contain suspect. Search on..." Har du stream til politiradio? hva betyr /b/? De mistenkte er fra Tsjetsjenia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Har du stream til politiradio? Nei, jeg så en, men jeg følger med på CBS Boston og Twitteren til Michael Skolnik. Sistnevnte ser ut til å være veldig oppdatert hva betyr /b/? Et underforum på 4chan.org. edit: Michael Skolnik Michael Skolnik @MichaelSkolnik 1m "SWAT team is ready to move in on a apartment where they found blood." Endret 19. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå