InsertNumLock Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Direktesendinger: CBS WDHD WCVB CNN FOX MSNBC ABC BBC AlJazeera Direktefeed fra politiet i Cambdrige og Watertown Endret 19. april 2013 av Hille 3 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det jeg ikke skjønner er hvorfor de liksom går ut å raner en kiosk, all den tid de selvsagt vet at "hele verden" jakter på dem? Ville det ikke være normalt å heller holde lav profil? Hvor står det noe om at de har ranet en kiosk? Jeg følger bare CNN, og de har ikke sagt noe om det Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvor står det noe om at de har ranet en kiosk? Jeg følger bare CNN, og de har ikke sagt noe om det http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10115680 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 http://www.vg.no/nyh...?artid=10115680 Hmm. Ville tatt det med en klype med salt, det er jo for dumt til å være sant? Eller? Går det virkelig an? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hmm. Ville tatt det med en klype med salt, det er jo for dumt til å være sant? Eller? Går det virkelig an? Dette er antagelig den ene av de to under ranet av en 7/11. https://twitter.com/Boston_Police/status/325159492989898752/photo/1 Om det er han vites ikke enda, men det ligner. Men det har vi sett at flere bilder gjør uten at det er riktig person. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Er forresten irriterende med CNN at de fortløpende sletter/forandrer innehold i video, -på samme link/url-adresse Burde ikke vært lov Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 All kollektivtransport i det området i Boston er stengt inntil videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hmm. Ville tatt det med en klype med salt, det er jo for dumt til å være sant? Eller? Går det virkelig an? Det er jo bilde fra overvåkingskamera, så jeg tror det stemmer. Er forresten irriterende med CNN at de fortløpende sletter/forandrer innehold i video, -på samme link/url-adresse Burde ikke vært lov Du kan jo følge med på NRK Alltid nyheter, de sender for det meste oppdateringer hele tiden: http://radio.nrk.no/direkte/alltid_nyheter#start=11:00:00 Endret 19. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 All kollektivtransport i det området i Boston er stengt inntil videre. Ja er vel bare det som mangler, at hele politikorpset fyrer løs mot en passerende buss med noen som "ser ut som mistenkte".. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Det er jo bilde fra overvåkingskamera, så jeg tror det stemmer. Det er en vesentlig forskjell på å handle noe på 7/11 (mest sannsynlig ikke tiltrekke seg så voldtsomt mye oppmerksomhet) og det å rane 7/11 (mest sannsynlig tiltrekke seg voldtsomt mye oppmerksomhet, spesielt hvis man er på rømmen etter å ha sprengt bomber) Bildene viser at han er på 7/11, ikke at han ranet 7/11. Endret 19. april 2013 av monzilla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Ja er vel bare det som mangler, at hele politikorpset fyrer løs mot en passerende buss med noen som "ser ut som mistenkte".. Han stjal jo en bil, så tror ikke at han tar noe kollektivt, hvorfor skulle han gjøre det? Det er en vesentlig forskjell på å handle noe på 7/11 (mest sannsynlig ikke tiltrekke seg så voldtsomt mye oppmerksomhet) og det å rane 7/11 (mest sannsynlig tiltrekke seg voldtsomt mye oppmerksomhet, spesielt hvis man er på rømmen etter å ha sprengt bomber) Bildene viser at han er på 7/11, ikke at han ranet 7/11. Stemmer det. Endret 19. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Du kan jo følge med på NRK Alltid nyheter, de sender for det meste oppdateringer hele tiden Ellers takk, men jeg tar ikke noe nyhetsbyrå for 100% troverdig på nåværende tidspunkt siden de alle innhenter info fra samme kaoset. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) CBS bruker bilder fra kiosken som identifisering av Suspect #2. Sliter forøvrig med å forstå hvorfor de ranet en 7/11 før de dro inn til Boston.. Edit: Er det forøvrig sikkert at de ranet kiosken? Endret 19. april 2013 av Hille Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ellers takk, men jeg tar ikke noe nyhetsbyrå for 100% troverdig på nåværende tidspunkt siden de alle innhenter info fra samme kaoset. Veldig lurt. Du har skjønt det. Det er så mye rart som blir meldt i en sånn situasjon. Blir dårlig bare jeg tenker på hvor mye Baltazaar får å henge seg opp i... CBS bruker bilder fra kiosken som identifisering av Suspect #2. Sliter forøvrig med å forstå hvorfor de ranet en 7/11 før de dro inn til Boston.. Edit: Er det forøvrig sikkert at de ranet kiosken? Jeg leter etter kilder på dette, men finner ikke noe. Virker veldig rart, jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ha gjort det. 1 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 http://youtu.be/BHjRRhdI-Ag Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) De har oppsummert nå på CNN. 1) FBI går ut med bilder av de mistenkte 2) En vakt ved MIT blir drept, mest sannsynlig av de mistenkte 3) De mistenkte kaprer en bil ved MIT og stikker av. De får politiet etter seg. Hiver ut eksplosiver mens de kjører. 4) Bilen blir stanset i Watertown. En av de mistenkte blir skutt og drept, mens den andre stikker av. Endret 19. april 2013 av monzilla Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg leter etter kilder på dette, men finner ikke noe. Virker veldig rart, jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ha gjort det. http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathon Denne siden sender live hele tiden, de sendte også politiets pressekonferanse hvor jeg mener politiet sa at de hadde ranet 7/11... Denne siden var også ute med bekreftelse på at suspect no.1 var død over en time før det kom noe i norske medier om dette... /Espen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Er det kommet fram hva det er for slags folk dette, høyreextreme, islamister eller bare noen galninger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Navn er visst lekket på andre siden av dammen, men norske medier har ikke gått ut med noen siden de ikke er offentliggjort av politiet. Tipper /b/ har funnet ut noe om dem. Etter 22. juli fant jeg navnet til ABB der lenge før norske medier gikk ut med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå