smøllj Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Dere kan jo bytte. Tut hvis du liker fisk! Knut Sprut dreit seg ut. Tut. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Du klager over gratis hus og blowjobs? Må være hilsen han som aldri får seg noe? 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvis det å reise på dagen ikke er et alternativ, kan du jo bare slutte å adlyde regler og ordre fra dama di. Stikk ut og drikk med gutta i helgene, kom hjem klokka 5 om morran. Piss i vasken, spill ps3 hele ettermiddagen. Til slutt blir hun enten så lei at hun stikker, eller hun innser at reglene hennes ikke fungerer. 2 Lenke til kommentar
frevild Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har et seriøst problem, som plager meg.. masse, masse, masse! ... Hvis det du skriver er sant, bør du være voksen nok til å tenke igjennom problemene og ta tak i dem selv. Du må enten ta en skikkelig prat med jenta og prøve å løse problemene på en konstruktiv måte, eller så må du ta et oppgjør med foreldrene og gjøre det slutt. Av hensyn til familien din og henne bør du prioritere førstnevnte: Kan forholdet repareres, er valget lett: Da reparerer dere. Kanskje får du ikke et drømmeforhold, men det kan være godt nok. Det har for øvrig vært tusenvis av menn i din situasjon opp igjennom tidene: Menn som er skjøvet inn i mer eller mindre gode forhold ut fra familieinteresser. Det du nå holder på med nå, er uansett meningsløst, og jeg kan ikke tro det er spesielt bra for hverken deg eller henne. Du har imidlertid et ansvar overfor dere begge. Det ansvaret misligholder du nå. Ditt ansvar overfor familien din tilsier at du holder ut (og ordner forholdet). Om det ikke går, må du spørre deg om kan fremme familiens interesser på en god måte også uten denne jenta, eventuelt om du bør tone ned ditt ansvar for familien og heller velge ditt eget løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå