maxvons Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Har tenkt å kjøpe meg en SSD, og med det også reinstallere Windows. Jeg har dessverre ikke hovedkort driverne som fulgte med da jeg bygget pcen, og lurer på om jeg trenger disse? Isåfall hvordan kan jeg få tak i de og installert de etter jeg har reinstallert windows? Jeg har dette hovedkortet http://www.asus.com/Motherboards/P8Z68V_PRO/#overview Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Driverne finner du på support sidene til Asus. Der kan du laste ned alt du trenger. Vil jo tro Windows 7 finner det meste, men er jeg usikker før en reinstallering, pleier jeg å laste ned alle driverne til det aktuelle hovedkortet, så har jeg dem for sikkerhetsskyld uansett. Pleier ikke å være voldsomme mengder du må laste ned. Lykke til med ny SSD og ny Win7 installasjon, tror dette blir mindre problematisk enn du tror. Lenke til kommentar
maxvons Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Skal jeg laste de ned på en USB, siden jeg tror de fjernes fra maskinen når jeg reinstallerer windows, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 USB eller en CD, eller en ekstern disk eller lignende. Ikke lurt å legge de på den disken du skal formatere nei Lenke til kommentar
maxvons Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Men det jo ganske mange drivere på den siden, er det ingen "hoveddriver" på en måte? Eller må jeg laste ned ALLE de som står der? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) mange ganger lister de mange versjoner av samme driver. Du laster kun ned den nyeste versjonen av hver driver. Samme med språk også. Skal ikke være så mange du trenger. Lyd, skjerm, USB, chipset, LAN/WAN, RAID, ++ men ikke så mye mer. Endret 15. april 2013 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå