PaladinNO Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Buy with my blessing! Pent kabinett (jeg liker hvitt), though litt vel mye "former" på det - men det er såklart bare en smakssak. Personlig skjønner jeg ikke helt greia med XL-ATX kabinett og E-ATX hovedkort, men fort mulig fordi jeg aldri har unt meg den "luksusen". Word! Midi holder for de fleste - særlig hvis boksen noen gang skal flyttes på (og det vet jeg etter å ha kjørt fulltower av den gode, gamle sorten i stål noen år selv). Lydene min nye build kom med var mer ...uten at jeg helt vet hvorfor (må være noe jeg har etter min far). Endret 16. april 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Vel da var valget gjort. Tusen takk, karer. Dere er en flott gjeng med sans for humor tydeligvis. XD Kan hende jeg er tilbake her om en måneds tid og spør om små forbedringer men jeg tror jeg skal bli glad med dette. Også glad for at kabinettet er hvit. Jeg har hatt svart alle gangene. Ren svart. Får gjøre som Gandalf her. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Kan være greit å bestille minne som faktisk er på lager: http://www.dustinhome.no/product/5010659260/corsair-16gb-ddr3-vengeance-lp-pc3-12800-1600mhz-cl10-2x8gb/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker 1 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Mener at du bør ha med Windows lisensen jeg. Er ikke et eneste program du bruker mer enn operativsystemet selv. Når du først beuker 27000 kr, hvorfor ikke ta seg råd til lisensen? Du er vel ikke såpass billig? 2 Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Huh, viser seg at de ikke godtok handelen pga et problem hos dem. Gir meg litt extra tid hvis jeg skal fin spikke litt. Folk skriker på meg andre steder at Titan er bare tull og at GTX 680 er ner en nok. Og så er det GTX 690 som noen sier er KJEMPE mye bedre men andre ikke. I feel mixed. Lisensen er med i listen, Frekvens. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 GTX690 er to 680 kjerner i samme kort. Titan har en mye sterkere kjerne som også funker fjell til regneoperasjoner og til spill. Med den prisen er det bare Titan som gjelder. 2 Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 GTX690 er to 680 kjerner i samme kort. Titan har en mye sterkere kjerne som også funker fjell til regneoperasjoner og til spill. Med den prisen er det bare Titan som gjelder. Så en stemme for å gå for Titan? 1 Lenke til kommentar
ole a Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Så en stemme for å gå for Titan? To stemmer 1 Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Så en stemme for å gå for Titan? Ser ingen grunn til GTX 690 ihvertfall, 680 er billigere hvis du ikke skal ha 2x. 690 utnytter bare samlet minne delt på 2 i GPU render apps, og bruker mer støm etc. Ser ingen grunn til noe annet en Titan hvis 690 er alternativet, og hvis du skal ha 2x680 er ikke det så mye bedre heller siden strømforbruk er høyt og 4gb max vram. Endret 17. april 2013 av Doffyduck 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Folk skriker på meg andre steder at Titan er bare tull og at GTX 680 er ner en nok. Og så er det GTX 690 som noen sier er KJEMPE mye bedre men andre ikke. I feel mixed. GTX 690 har flere problemer med microstutter, drivere, strømforbruk, og fungerer en god del dårligere til autodesk. Hvis du skal drive med 3D-modellering og spillutvikling gir det stor mening å gå for Titan, 6GB VRAM er definitivt ikke et negativ for 3DS Max eller Maya. 2 Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Then Titan it is! 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Titan eller GTX 670 - og med din bruk og god info om hvorfor Titan, så gå for Titan. 680 er bare en 670 som tar seg selv for høytidelig, og jeg har også hørt om flere problemer med 690. De som skriker om 680 og 690 er bare ikke godt nok informert, så ikke hør på dem. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Stemmer også for Titan. Men ville bytta tastatur. Har hatt MS sidewinder x4 selv. Er no dritt. I en PC til nesten 30k har du råd til et skikkelig mekansik tastatur. Har selv qpad mk-80, og jeg er fornøyd. Kan også anbefale Logitech G710+. Corsair K90/95 er visst også bra. Du kommer til å få så sykt mye glede av det. Lenke til kommentar
MeanShrimp Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Til hovedkort ville jeg jo sagt http://www.dustinhom...er_AutoComplete Fantastisk lydkort som er integrert i hovedkortet, hvis du bryr deg om sånt Endret 17. april 2013 av MeanShrimp Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Støtter ondreke over meg her, ta en titt på en fellow nerd sin review av HK'et Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Med mindre man skal ha cherry mx blue eller orange så vil jeg si at mekaniske taster er veldig oppskrytt. Null respons på når du trykker knappen inn osv. Dessuten er det ikke værre enn å kjøpe ett annet tastatur i ettertid. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Utenom 350 kroner i dass, pluss mange dagers gaming med mangelfullt utstyr så er det greitt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 MX Black og Red var definitivt mer behagelig å spille CS, Quake og Trackmania på enn Blue og Brown. Brown er nok likevel min favoritt, Logitech har jo også klart å lage et Brown-tastatur som er stille. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kan hende jeg har store tunge hender, men jeg likte ikke at knappene var så lette og trykke inn, i tillegg til at de ikke ga noen respons på at de plutselig var trykket inn. Så enten skal jeg ha cherry brown eller så holder jeg meg til mitt gode gamle g15. TL;DR mekanisk tastatur er ikke så rått som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er enig, de bråker noe fælt og synes ikke de er så gode og skrive på evt spille, som folk skal ha det til. Har en kompis som har det tastaturet, han er iaf dødsfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå