Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 ville uten tvil gått for bigtower! så mye knask til så mye penger, fortjener god plass og luft:p også er d større rom for utvidelse som Lynx nevner! ville "oppgradert" til ein Corsair-i strømforsyning, Corsair link er kjekt å ha:) også stemmer eg for H100i<3 med nye vifter den dagen d passer å kjøpe;) enig med 1155 som plattform. ville valg litt "råere" minne, med litt meir mhx og cl9- når du først legger 20k++ i data Hmm, ja. Men som du ser strekker kanskje ikke budsjettet til akkurat nå. :/ Hvis ikke du har noen løsning. Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 jaja! kutt ut tullball som mobil, høytalere, mus etc... 2 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Mtp at du har basert mye på oppsettet jeg lagde, så synes jeg jo det ser helt knall ut Det er ikke komponenter som trekker så sprøtt mye strøm/utvikler mye varme, så behovet for fulltower er nok ikke helt der, om du spør meg. Hva i huleste skal trådstarter med høyere klokket minne / lavere CL? Det gir ingen reel ytelsesgevinst. God damnit, jeg trenger å oppgradere min egen nå merker jeg. Jeg krever bilder og tekst etter du har skrudd den sammen, bare for å ha nevnt det. Endret 16. april 2013 av fflex Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Jeg er farlig nær å kjøpe dette her nå! XD Gode gud man får nerver da man kjenner at man er iferd til å betale. Alt skal vel være i ordern. Beklager men... 27 500kr. Jeg har grunn til å spørre en gang ekstra. Igjen tusen takk for hjelpen dere. Endret 16. april 2013 av Littlenorwegians Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Her ser du den samme CPU kjøleren i Fractal R4, men erstattet stock viftene med flere av de stygge Noctua viftene Endret 16. april 2013 av fflex Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Jeg hadde droppa cd-rom, høyttalere og windows lisens. kjøpt større kabinett og større hk, rett og slett pga plass, da vil du ikke måtte selge hele pc'n omtrent når du finner ut du skal ha flere/større skjermkort, bedre lufting osv. Cd rom har jeg ikke hatt bruk for siden bredbånd kom, høytalere tar du senere og lisens laster du ned på piratbukta Endret 16. april 2013 av Lynx_ Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 CD-rom koster ingen ting. Men jeg kan sløyfe tastatur og høytaler for nå. Kan du si meg et bra kabinett + større hovdkort da? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755465 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755663 Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 OK, så her er 2 back-to-back. Hva sier folket? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hva slags nettside er du kjøper fra? "I lager", uh. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Vel, du vet hva jeg hadde valgt. Men valget er ditt, ta deg noen runder med deg selv, tenk litt og ta en avslutning. Er for meg snakk om en mnd lønning dette her, mye penger. Greit og sitte igjen med noe man SELV er 100% fornøyd med Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Hva slags nettside er du kjøper fra? "I lager", uh. https://www.dustinhome.no Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg er farlig nær å kjøpe dette her nå! XD Gode gud man får nerver da man kjenner at man er iferd til å betale. Alt skal vel være i ordern. Beklager men... 27 500kr. Jeg har grunn til å spørre en gang ekstra. Husk dype pust! Ha gjerne et glass vann ved siden av deg når du skal skrive inn bankkortnummeret - og sitt for all del en god stol du kan synke litt ned og sitte behagelig i, og la hjernen tenke litt når alle "Bekreft"-knapper er trykket på. Jeg bygde meg også ny PC nylig, og når jeg ser prislappen på bygget ditt, så kan jeg visst bare være glad for at jeg kjøpte delene delvis: med litt nå og litt da, så føltes det ikke så ille selv om totalen ble ~22000kr. (uten mobiltelefon, Titan og skjerm ). Jeg må si meg enig i at Noctua-viftene er stygge (for å si det pent), men dem gjør jobben. Stillegående er dem også. Jeg gikk selv for Noiseblocker BlackSilent Pro PL2 og PK3 (skulle nok ha gått for PK2 istedet - PK3 er vel støyende), men slike vifter er ikke en nødvendig oppgradering fra Noctua's. Ehm, gikk jeg glipp av noe? Hvorfor V Formula? Burde isåfall ikke noe sånt som Sabertooth Z77 være like bra? Jeg har det selv, og det har plenty med vifteutganger hvis det var poenget. Tastaturet: jeg tror du vil bli mer fornøyd med et mekanisk tastatur - det er jo såklart en evig rundgang hva som er best, men hvis du liker følelsen av et membran-tastatur, så tror jeg du vil like Qpad MK-50 (har en herlig komfort, men MX Red er egentlig "spill-taster" og er ikke for alles smak, og det har heller ikke baklys - men poenget her nå var at det var rimelig rimelig). I en noe høyere prisklasse finner vi Logitech G710+, som har flere forumposter til sin fordel. Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 kjempeforslag fra lynx! +1 på d lett Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Er ASUS SABERTOOTH like bra som ASUS MAXIMUS V FORMULA? Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 stemmer på v-formula! og mener nei. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg kan ikke si jeg ser et eneste (gyldig) argument for V Formula utover at det er "større og dyrere" - begge HKene er premium-HK's, og med mindre du skal overklokke (ikke et marked jeg er inne i), så kan jeg ikke se noen grunn til å bruke de ekstra 100-lappene på noe man mest sannsynlig ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) OK, da ser det ut som DETTE blir det jeg kjøper. Hvis ikke det er noe som er feil eller ser ut som vil lede til at maskinen sprenger. Forventer å høre lyder som da jeg starter maskinen. Endret 16. april 2013 av Littlenorwegians Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Kan være du vil angre på at tastaturet ikke er mekanisk, smak og behag. Uansett greit og begynne med et ordinært og så kan en ta og se med tiden Endret 17. april 2013 av Vebb Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Personlig skjønner jeg ikke helt greia med XL-ATX kabinett og E-ATX hovedkort, men fort mulig fordi jeg aldri har unt meg den "luksusen". EDIT: og ja den booter første gang med den musikken. Det er en fantastisk følelse. Min P67 baserte maskin kom med denne: http://www.youtube.com/watch?v=I8A61eY1Efg Endret 16. april 2013 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå