The guy Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe Corsair M65 eller Saitek Mad Catz R.A.T 7. Jeg vil gjerne vite hvem av de musene jeg skal kjøpe. Link til Saitek Mad Catz R.A.T 7: http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/mus/gamingmus/saitek-cyborgrat7/157455.4175/ Link til Corsair M65: http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/mus/gamingmus/corsair-vengeancem65black/183971.4175/ Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Heisann. Jeg har både R.A.T 9 og M65. Merker ingen forskjell på presisjonen, her er de ganske like. Har du mulighet å teste de ut i butikk, ville jeg valgt den som er mest komfortabel. Lenke til kommentar
The guy Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Heisann. Jeg har både R.A.T 9 og M65. Merker ingen forskjell på presisjonen, her er de ganske like. Har du mulighet å teste de ut i butikk, ville jeg valgt den som er mest komfortabel. Jeg har ikke muligheten til å teste ut noen av musene, men hvem av de er mest komfortabel for håndflater som er litt mindre enn medium Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Hvor stor er en fisk?. Blir veldig vanskelig å svare på spørmålet ditt. R.A.T har pinkyholder(parkering til ring/lillefinger, noe jeg setter stor pris på). Den har en mindre sniperknapp enn M65, noe jeg også setter pris på. M65 har bedre knapper enn R.A.T. Hvis du vil kan jeg legge ut noen bilder med begge musene ved siden av hverandre?. Blir da i ettermiddag/kveld. Du bør flytte tråden til "mus, tastatur o.l tråden" for å få flere svar. Endret 17. april 2013 av jetzbullet Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Jeg er veldig fornøyd med min M60 mus (det er ikke store forskjellen mellom den og M65), men jeg har ikke prøvd noen av R.A.T musene. Endret 17. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
The guy Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Noen bilder. Takk for hjelpen Jeg kjøpte meg Cyborg musen Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Jeg bumper denne tråden da jeg lurer på det samme. Kan en moderator flytte tråden til mus og tastatur? Har bland igjennom gaming mus og står igjen med disse to. Jeg vil nok si jeg har en medium håndstørrelse. Jeg syntes min nåværende mus G500 er litt stor. Noen som har erfaringer de vil dele? Jeg bør helst ha 2 meter ledning, noen som vet hvor lang Mad Catz sin er? Endret 2. april 2014 av Steffen94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå